xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"רוצה להכות אותך": השיחה בין נשיא ברזיל לכתב

נשיא ברזיל בולסונרו מוטרד מפרשת שחיתות שבה מעורבת משפחתו, הוא נשאל על דיווח שאחד ממקורביו הפקיד כספים בחשבון הבנק של אשתו והגיב באיום; בעיתון "או גלובו" גינו את "התוקפנות של הנשיא כלפי עיתונאי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו בתיעוד בטוויטר לאחר שהחלים
נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו בתיעוד בטוויטר לאחר שהחלים

אתמול (ראשון) נשיא ברזיל התפלל בקתדרלה הקתולית בברזיליה, שבה הוא נוהג להתפלל. כתבי חדשות המתינו לו בחוץ.

כשהנשיא יצא מהמקום אחד הכתבים שאל אותו אם הוא רוצה להתייחס לדיווח שאחד ממקורביו הפקיד כספים בחשבון הבנק של רעייתו מישל. "אני רוצה להרביץ לך בפנים, אוקיי?", אמר בולסונרו לכתב העיתון "או גלובו". הכתבים מחו, אך נשיא ברזיל עזב את המקום מבלי להתנצל. 

במרכז פרשת השחיתות עומדים בנו הבכור של בולסונרו, פלביו, ופבריסיו קיירוס – חבר ותיק של הנשיא. קיירוס, שוטר לשעבר, היה עוזרו של פלביו בולסונרו כשהוא היה מחוקק בריו דה זנ'יירו. היום מכהן פלביו בתפקיד סנאטור. 

על פי החשד פלביו בולסונרו ופבריסיו קיירוס גרמו לעובדי ציבור להעביר להם כספים, לפני שהאב ז'איר הפך לנשיא ב-2019. העוזר לשעבר נעצר במסגרת החקירה, בחשד שהפקיד בבנק סכום כולל של 1.2 מיליון ריאל ברזילאי (213,500 דולר). החודש דיווחה התקשורת הברזילאית שקיירוס הפקיד 72,000 אלף ריאל בחשבון של מישל בולסונרו, בין 2011 ל-2018. הגברת הראשונה של ברזיל סירבה להגיב לפרסום. 

בעיתון "או גלובו" גינו את "התוקפנות של הנשיא כלפי עיתונאי מהעיתון שלנו שביצע את עבודתו בצורה מקצועית". בעיתון הוסיפו שנראה שבולסונרו לא הפנים את העובדה שכאיש ציבור הוא צריך לתת דין וחשבון לציבור. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x