xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רופאת ילדים: "רוב הילדים אינם מעבירים את נגיף הקורונה"

ד"ר קארין מושל, מלונדון המתמחה במחלות זיהומיות, אומרת כי ילדים אינם מעבירים את נגיף הקורונה, וכי יש לה 'נתונים עולמיים' המאשרים את ממצאיה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

"וירוס הקורונה אינו עובר באופן גורף מילדים למבוגרים" כך אמרה רופאה בכירה המתמחה במחלות זיהומיות בקרב ילדים לאתר 'ג'ואיש כרוניקל'. ד"ר קארין מושל, אומרת כי ההורים צריכים להתייחס לסיכונים של ילדים בבית הספר מהידבקות, שם הסיכוי גדול יותר להידבק. וזה סיכון קטן בהרבה של ילדיהם להעביר אותם לאחרים במשפחתם.

ד"ר מושל, רופאה בכירה למחלות זיהומיות בילדים במרכז הרפואי אורמונד לילדים בלונדון, אמרה, "מצאנו כי קוביד-19 שונה ממחלות זיהומיות אחרות, כגון שפעת או מחלת דלקת ריאות, בהן ילדים יכולים להיות אלו שמעבירים אותה למשפחותיהם, אלו חדשות טובות באמת."

ד"ר מושל אמרה כי מספר הילדים שאושפזו עם קוביד 19 בבית החולים עצמו היה נמוך, מה שמצביע על כך שילדים נוטים פחות להידבק בקוביד 19 מאשר מבוגרים. "יש נתונים ברחבי העולם המאשרים זאת," אמרה. אחד המחקרים האחרונים שציטטה בוצע במוקד נגיף קורונה בישראל.

במשקי בית צפופים בהם רוב המבוגרים חלו במחלה, רק אחד מכל עשרה ילדים מתחת לגיל חמש נדבק, "מחקר זה מצביע על כך שהנגיף עובר ממבוגרים לילדים ולא מילדים למבוגרים, ככלל" אמרה. "רוב המקרים שראינו אצל ילדים הם קלים מאוד." הוסיפה ד"ר מושל.

הרופאה התריעה כי "ילדים שהגיעו לבית החולים עם מחלות קשות ואף מסכנות חיים, שאם היו יודעים עליהן קודם לכן, ניתן היה לטפל בהן במהירות רבה יותר בפחות מצוקה להורים ולמשפחות."

"אנו מודאגים מאוד כי באווירה הנוכחית הורים רבים כאשר ילדיהם חולים, מעכבים את הבאתם לבתי חולים או לרופאים שלהם מחשש להידבקות בקורונה זה באמת מסכן את חייהם של הילדים", הוסיפה ד"ר מושל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x