xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רופאים מזהירים, הגל השני יגיע כי לא שומרים מרחק

מדינות אירופה מתכוננות לפתוח את הגבולות לתיירים, אך היום (א') הזהירו שני רופאים מומחים מגרמניה כי "התנועה ההמונית של הנופשים יכולה לעורר גל שני של מגיפת נגיף הקורונה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

המגבלות בגרמניה מתחילות להתרופף ככל שמתקרבת עונת החופש הגדול באירופה, אך המומחים מזהירים, כי כאשר אנשים מתאספים בחופים ובברים, הם עשויים לעורר גל חדש של המגיפה שגרמה למותם של מעל 350,000 בני אדם ברחבי העולם.

מקס גראדץ, רופא וחוקר בריאות מאוניברסיטת מרבורג, אמר לסוכנות הידיעות dpa כי כינוסים גדולים עלולים להוביל ל"עלייה חדה נוספת" בזיהומים.

"אם אתה הולך לבד על החוף, לא משנה איפה בעולם, אז כמובן שזה לא משנה", אמר. "אבל כשאתה הולך לבר שיש הרבה אנשים זה יכול להביא לתוצאות לא נעימות."

גראדץ אמר כי יעדי התיירות עשויים להיות אחראים לשלב השני של התפרצות הנגיף. הוא גם הזהיר כי טיפול רפואי בחו"ל עשוי לא להיות טוב כמו בגרמניה, במיוחד אם מטייל שכבר מטופל עקב מחלות שונות מקבל את הנגיף, גראדץ הבהיר כי "במקומות בהם קיים טיפול גרוע יותר, זה מסוכן יותר – במיוחד לאנשים שכבר נמצאים בסיכון."

מומחה רפואי בכיר נוסף, הייקו זיפ, ממכון לייבניץ בברמן, הזהיר כי עדיין אין מספיק חסינות באוכלוסייה בכדי למנוע גל שני. "בהתחשב בכך שחלק קטן מאוד מהאוכלוסיה צפוי להיות חסין עד כה, ברור שהנגיף יכול להתפשט במהירות אם התנאים מביאים אותו לכך" אמר זיפ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x