xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוסיה: תלמידת בית ספר בת 13 ילדה בת וטענה שהחבר שלה בן העשר הוא האב, אך האמת התגלתה לאחר זמן, היא עברה אונס על ידע נער בן 16

תלמידת בית ספר ברוסיה, בת 13, שטענה כי אביה של ביתה שנולדה הוא ילד בן 10, דריה סודנישניקובה התפרסמה לאחר שטענה כי היא נכנסה להריון על ידי חבר שלה העונה לשם איוון והוא בן 10
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה: צילום Pixabay
אילוסטרציה: צילום Pixabay

תלמידת בית הספר בת ה- 13 חשפה בהמשך כי נאנסה בצורה מזעזעת בעיירת הולדתה ז'לזנוגורסק על ידי נער בן 16. דריה סיפרה ל-350,000 העוקבים שלה באינסטגרם שהיא עברה לידה בקליניקה בקרסנויארסק, סיביר.

היא עדיין לא שיתפה תמונה של הילדה, לאחר שקיבלה הוראה על ידי הרופאים לנוח. היא פרסמה: "זהו, ילדתי ​​ילדה בעשר בבוקר, זה היה קשה, אני אספר לכם הכל אחר כך, אני נחה עכשיו". תלמידת בית הספר היא כוכבת רשתות חברתיות ברוסיה, בעקבות ההיריון שלה, התראיינה לטלוויזיה בפריים טיים וטענה כי איוון, בן עשר, הוא האבא, הוא אישר את הסיפור שלה, ונשאר 'החבר' שלה. כך דווח ה"דיילי מייל".

אך היא חשפה מאוחר יותר כי נאנסה וסיפרה כי איוון היה האבא משום שהיא הייתה נבוכה מכדי לשתף את האונס שעברה, המשטרה חוקרת את המקרה וצפויה ליטול דגימת DNA מהילדה שרק נולדה. איוון, כיום בן 11, לא הורשה להיות איתה בלידה.

לפני שילדה פרסמה: "הוא לא גר איתי, הוא נשאר לפעמים לישון בלילה, בגיל 16 הוא יקח בעלות על האבהות, אבל זה תלוי איך הכל יתנהל בינינו".

אך לאחר זמן קצר היא סיפרה כי הוטל עליה להסיר את הפרסום בנושא האונס. "כתבתי פוסט על האב האמיתי, אבל הייתי צריכה למחוק אותו בגלל שעכשיו יש חקירה פלילית, אסור לי למסור מידע על החקירה". אמרה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x