xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוסיה: רוצח סדרתי שהודה ברציחתן של 83 נשים רוצה שיוציאו אותו להורג

רוצח סדרתי שהודה בהריגתן של 83 נשים ומותג כ"הזאב", אמר כי הוא רוצהלהיות מוצא להורג, השוטר לשעבר מיכאיל פופקוב, בן ה-56, מרצה בימים אלה מאסר עולם במורדוביה לאחר שהורשע ברציחת כמעט מאה נשים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

הרוצח הסדרתי הגרוע ביותר אי פעם ברוסיה, שהודה בהריגתן של 83 נשים, אמר כי הוא רוצה שהוא יוצא להורג, השוטר לשעבר מיכאיל פופקוב, בן ה-56, מרצה בימים אלה מאסר עולם במורדוביה לאחר שהורשע ברציחת 81 נשים שרבות מהן אנס לפני הרצח.

הרוצח הסדרתי, שהודה רק לאחרונה בשני מקרי רצח נוספים משנות התשעים, הביע כעת לראשונה 'חרטה' על מעשיו, אולם במשטרה מעריכים כי המספר הסופי יהיה גבוה יותר כאשר חוקרים בכירים יעבדו על מקרי רצח נוספים, המספרים יכולים להגיע ליותר ממאה ואולי קרוב ל-200 נרצחות. כך דווח ה"דיילי מייל".

הוא דיבר על מערכת המשפט הרוסית, "היו רגעים שחשבתי שעונש המוות היה טוב יותר, יש לי הרבה להצטער, זהו רצון טבעי של כל אדם להתחרט, היה לי הרבה זמן לחשוב". פופקוב התחמק מלספר את מספר הנשים שרצח. "לא ספרתי את מספר הקורבנות שלי" אמר.

פופקוב השתמש בניידת המשטרה שלו כדי להציע טרמפ לנשים בודדות כשהלכו הביתה לאחר בילוי לילי בעיר אנגרסק. "אני לא יכול לספר את פרטי המקרים אבל הכל היה אותו דבר בעיר, בשעת ערב מאוחרת, בלילה, כשהייתי שיכור, לוקח אותן טרמפ ואונס אותן ואז רוצח אותן".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x