xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוסיה: עיתונאית הציתה את עצמה בגלל מחאה על האכיפה נגד עבודתה על ידי הרשויות "לקחו לי את הכל"

עיתונאית ברוסיה מתה מפצעיה לאחר שהציתה את עצמה יום לאחר חיפוש המשטרה בדירתה, אירינה סלבינה, בת 47, פרסמה: "אני מבקשת מכם להאשים את הפדרציה הרוסית במותי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אירינה סלבינה מתוך הפייסבוק שלה
אירינה סלבינה מתוך הפייסבוק שלה

סלבינה היתה העורכת הראשית של 'קוזה פרס', בניז'ני נובגורוד, סוכנות ידיעות שפרסמה סיפורים שהרגיזו את הרשויות. אירינה היתה נשואה ואם לילדה אחת, נקנסה שוב ושוב לאחר סכסוכים קודמים עם גורמים רשמיים.

היא הציתה את עצמה מחוץ למטה משרד הפנים בניז'ני נובגורוד ליד פסל לשוטרים רוסים. סלבינה נחקרה בקשר לארגון 'רוסיה פתוחה', ארגון פרו-דמוקרטי שהוקם על ידי מבקרו הגולה בלונדון של ולדימיר פוטין, מיכאיל חודורקובסקי, האיש העשיר ברוסיה לשעבר.

ביוני היא הואשמה בהפצת חדשות מזויפות והיא פרסמה: "בינתיים אני רק רוצה למות, הכאב הנפשי עם עוול כל כך חזק שהוא כבר קשה פיזית". הקש ששבר את גב הגמל היה חיפוש בביתה ביום חמישי. היא פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה: "לקחו את מה שמצאו – את כל הכוננים, המחשב הנייד שלי, המחשב הנייד של בתי, מחשב, הטלפונים – לא רק את שלי, אלא גם את של בעלי, חבורה של דפדפות שעליהן כתבתי במהלך מסיבות עיתונאים, נותרתי ללא אמצעי עבודה".

אירינה סלבינה מתוך הפייסבוק שלה

סלבינה אמרה שבעלה היה זה שפתח את דלת הכניסה לשוטרים, "הייתי עירומה, הייתי צריכה להתלבש מול עינייה של אישה לא מוכרת, הם חיפשו בדירה, הם לא אפשרו לי להתקשר לעורך הדין, הם חיפשו חוברות, עלונים, חשבונות של רוסיה פתוחה".

פוליטיקאי מטעם האופוזיציה, איליה יושין האשים את הרשויות ב"שבירת אנשים פסיכולוגית", ואמר שהמצב הנוכחי ברוסיה הוא "סיוט".

"במהלך השנים האחרונות אנשי הביטחון העמידו אותה ברדיפה אינסופית בגלל התנגדותה (פעילותה)", אמר דמיטרי גודקוב, איש אופוזיציה נוסף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x