xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוסיה: מנהיג ניאו נאצי ידוע לשמצה המכונה מצ'טה נמצא מת בכלא

מנהיג נאצי רוסי נמצא מת בתא הכלא מלא בדם, כאשר מצלמות הטלוויזיה במעגל סגור לא עבדו, לטענת משפחתו הוא נרצח והמוות זויף כהתאבדות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אחד ממנהיגי הניאו-נאצים הידועים לשמצה ברוסיה נרצח בתאו, כך טוענים אביו ועורך דינו. גורמים רשמיים ברוסיה אומרים כי מקסים מרטסינקביץ' שכינויו טאסק – שפירושו מצ'טה, התאבד בתאו בבית מעצר בעיר אוראל.

הרשויות טוענות כי הוא התאבד, האיש הוא נאצי אולטרא-לאומני בן ה-36 נמצא מת בשבוע שעבר. אביו סרגיי אמר כי הוא יודע על פרטים חדשים "מטרידים" לגבי המוות. הוא אמר: "בחנתי את הגופה, זה באמת היה רצח, היו סימנים של עינויים, ציפורניים קרועות, אל תאמין שזה היה התאבדות".

הגופה נמצאה על הדרגש התחתון בתא. סרגיי טען שזרועותיו של בנו היו מעוותות לפני המוות. הדרגש העליון בתא היה ספוג דם עם המילים 'טסק מת כאן'. עורך הדין איוון סידורוב אמר כי כל התא היה מכוסה בדם. עם זאת כמה מ"פתקי התאבדות" של הנאצי תוארכו לאוקטובר 2020. סידורוב אמר: מתאבדים לא עושים את זה. בדרך כלל הם מסתתרים בשקט מתחת לסדין. יש הרבה היבטים מוזרים ולא מובנים".

על פי התקשורת ברוסיה, מומחה לכתב יד טען כי על אחד הדפים היה כתיבת נשים. כמו כן זמן המוות אינו תואם את ההצהרה המקורית של הרשויות.

פתק אחד הראה כי הניאו-נאצי סירב לארוחת בוקר בכלא כאשר על פי מסמכים רשמיים, הוא כבר היה מת. הנאצי היה רשום כמנהיג פלילי עם סיכון בריחה, והיה אמור להיות במעקב כל 30 דקות, אומר סרגיי סידורוב. עם זאת, מצלמות הטלוויזיה במעגל סגור בתאו לא עבדו בליל מותו.

עורך הדין הוסיף כי מנהל הכלא 'נבוך מאוד' מכך שתמונות של הגופה הראו את הניאו-נאצי חובש אטמי אוזניים כשמת. האיש היה בדרכו למוסקבה לדיון בבית המשפט לפני מותו, משפחתו דורשת חקירה עצמאית על המוות.

האיש היה מנהיג קבוצה קיצונית, בנוסף הוא ייסד קבוצה נגד להט"בים וכתב איך ניתן לרפא אותם, הארגון שלו פיתה גברים עם נטיה לגברים להגיע לפגישות עם נערים מתבגרים. לאחר מכן הוא צילם אותם. לטענת משפחות של צעירים ברוסיה, הוא חשף בני נוער כי הם להט"בים בבתי ספר, להורים ולחברים שלהם, מה שהביא כמה מהם להתאבד.

הבריון ברח לקובה אך הוא הוסגר חזרה לרוסיה. הוא ריצה עונש מאסר ארוך. ועדת החקירה הרוסית הכחישה שנרצח. סבטלנה פטרנקו, דוברת הוועדה, אמרה: "אפשר לומר בביטחון כי הוא השאיר תעודות התאבדות והתאבד, היה לו מניע רציני מאוד להרוג את עצמו, הוא ציפה לשחרור על תנאי בעוד מספר שנים, אך אישומים חדשים נגדו גרמו לו להישאר בכלא הרבה יותר זמן".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x