xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

'רומיאו ויוליה של הסגר': זוג איטלקי שהכיר דרך המרפסות כאשר כולם נאלצו להישאר בבית למשך עשרה שבועות; מתחתן בשעה טובה

אהבה בתקופת נגיף הקורונה, 'רומיאו ויוליה' המודרנים שנפגשו במרפסת שלהם, הודיעו כי הם מתחתנים. הצמד זכה באיטליה לכינוי 'רומיאו ויוליה' כשנפגשו במהלך הסגר הקפדני של איטליה על המרפסות שלהם בורונה, והחלו סוג של מערכת יחסים דרך מרחקים - בדומה לגיבורים של שייקספיר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הזוג המאושר: מתוך אינסטגרם של פאולה
הזוג המאושר: מתוך אינסטגרם של פאולה

הצמד הודיע על חתונה קרובה ומסר כי הם כבר החלו לתכנן את חתונתם, פאולה אגנלי (40) עורכת דין, פגשה לראשונה את מישל ד'אלפוס, (38) כששתיהם היו במרפסות בשעה 18:00 לקונצרט המרפסת הקהילתית שנועד לרומם את הרוח במהלך הסגר הקפדני של איטליה בחודש מרץ האחרון.

ד'אלפאוס אמר ל"טיימס": "אנחנו מתחתנים באופן סופי וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לקבוע את התאריך, אנחנו שוקלים טקס על מרפסת הגג הגדולה של הבניין שלי, זה יהיה הגיוני כי נפגשנו במרפסות שלנו".

הם נפגשו במהלך קונצרט במרפסת קהילתית, כשאחותה של פאולה, ליסה אגנלי, ניגנה את We Are The Champions ופאולה עזרה בצלילים. ד'אלפאוס החל לעקוב אחר חשבון האינסטגרם של פאולה והזוג החל להחליף הודעות עד 3 לפנות בוקר. מכיוון שהם לא יכלו להיפגש בגלל מגבלות הקורונה, מערכת היחסים שלהם התבססה על שיחות בטלפון.

בני הזוג הפכו לוויראליים לאחר שד'אלפאוס תלה כרזה ענקית בקומה העליונה של הבניין ועליה כתוב 'פאולה', במטרה להביע את רגשותיו. הזוג הצליח להיפגש לדייט ראשון בפארק מקומי בחודש מאי. שניהם רווקים, וחיו אחד ליד השני במשך רוב חייהם, אך מעולם לא נפגשו כראוי מלבד פגישה מקרית לפני שנה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x