xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוחות חדשות: יו"ר מפלגת הלייבור פיטר חברת מפלגה לאחר ששיתפה 'מאמר אנטישמי'

שרת החינוך בממשלת הצללים בבריטניה, פוטרה מתפקידה במפלגה על ידי היו"ר קייר סטארמר, מי שהחליף את ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת העבודה הקודם. לאחר ששיתפה מאמר אנטישמי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רבקה לונג-ביילי (צילום טוויטר)
רבקה לונג-ביילי (צילום טוויטר)

המנהיג שהחליף את היו"ר האנטישמי הקודם, העיף את חברת מפלגה, רבקה לונג-ביילי, על כך שהיא שיתפה מאמר ובו: "תיאוריית קונספירציה אנטישמית". הגברת לונג-ביילי שיתפה את הראיון עם השחקן ותומך מפלגת העבודה מקסין פיק.

שרת החינוך בממשלת הצללים, פוטרה מתפקידה במפלגה על ידי היו"ר קייר סטארמר, מי שהחליף את ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת העבודה הקודם. לאחר ששיתפה מאמר אנטישמי. היא אמרה כי היא לא התכוונה לאשר את כל היבטי המאמר. היו"ר אמר שהוא פיטר אותה במיידית, כי הוא "צריך להחזיר את אמון המפלגה בקהילה היהודית".

דוברו של מנהיג העבודה אמר: "היום אחר הצהריים ביקש קייר סטארמר מרבקה לונג-ביילי לפרוש מתפקידה כשרת החינוך בממשלת הצללים. "המאמר שרבקה שיתפה מוקדם יותר היום הכיל תיאוריית קונספירציה אנטישמית." אמר הדובר.

"כמנהיג מפלגת הלייבור, לקייר היה ברור כי החזרת האמון עם הקהילה היהודית היא בראש סדר העדיפויות. האנטישמיות לובשת צורות רבות ושונות וחשוב שכולנו נהיה עירניים נגדה."

המאמר עסק במותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס שנהרג על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות כשדרך על צווארו. במאמר נכתב. "הטקטיקות בהן משתמשת המשטרה באמריקה, כשהיא כורעת על צווארו של ג'ורג' פלויד, נלמדו מסמינרים עם השירות החשאי בישראל."

רבקה אמרה כי היא "תכננה ללבן את הדברים עם היו"ר כולל פרסום התנצלות על הדברים, אך היו"ר קיבל מהר את ההחלטה להדיח אותה, והיא מצטערת על כך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x