xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רגבים לראש הממשלה: "צרצ׳יל המנהיג הדגול, או צ׳מברלין התבוסתן"

תנועת רגבים ממשיך הבוקר בחשיפת מודעה חדשה הקוראת לנתניהו להחליט כיצד הוא מעוניין להזכר: האם כמו צ'רצ'יל, או כמו צ׳מברלין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

האם הוא יחיל ריבונות מלאה ואמיתית ויזכר כצ׳רציל המנהיג הדגול שהוביל את בריטניה לניצחון מזהיר על הנאצים במלחמת העולם השניה או יוביל תכנית שבסופה הקמת מדינה פלסטינית וייזכר כנוויל צ׳מברלין התבוסתן אשר חתם עם הנאצים על הסכם מינכן הידוע לשמצה.

המודעה הינה חלק מקמפיין רחב אשר עלה שבוע שעבר על אוטובוסים, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים ובו מוצגות דמויות וארועים שונים שנחקקו בציבוריות הישראלית – תוך אמירה לראש הממשלה נתניהו, ההיסטוריה תשפוט איך אתה תזכר בזיכרון ההיסטורי שלנו. כמי שהביא לריבונות ישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן או כמי שהכשיר הקמת מדינת טרור פלשתינית בלב הארץ.

בין יתר המודעות ניתן היה למצוא את דמויותיהם של יוני נתניהו מול דן חלוץ, דוד בן גוריון מול אריאל שרון וכן גאולה כהן אל מול שולמית אלוני.

לדברי גורמים ברגבים טראמפ הוא ידיד גדול של ישראל, אבל לא מדובר בתכנית טראמפ אלא בתכנית נתניהו והוא זה שיקבע איך תראה התכנית בפועל. האם זוהי תכנית להחלת ריבונות או תכנית להקמת מדינה פלסטינית.

המודעות נחתמות במסר לראש הממשלה נתניהו – ההיסטוריה תשפוט כיצד תיזכר. כמחיל הריבונות על שטחי המולדת ביהודה ושומרון או כמי שייסד את המדינה הפלסטינית בלב הארץ. זה בידיים שלו.

ברגבים אמרו כי הם אינם יוצאים נגד תכנית המאה והשאלה אינה האם היא טובה או לא. השאלה היא באיזה אופן התוכנית תמומש. האם המימוש יהיה החלת הריבונות על יהודה ושומרון או הקמת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון. זה לא הולך ביחד.

זו עת מבחן לראש הממשלה, בה תעוצב מורשתו – כפי שניתן לבחון מדמויות שונות שהטביעו את חותמם בזכרון הקולקטיבי הישראלי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x