xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רב שניסה למכור מקל הליכה מגולף בפייסבוק; הותקף במילים איומות כי ביקש דמי משלוח

רב שביקש למכור חפץ באינטרנט, הותקף במסרים אנטישמיים קשים, "היטלר היה צריך לשלוח את משפחתך לתאי הגז". וזאת לאחר שביקש מהקונה סכום נוסף בשביל דמי משלוח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מקל מגולף אילוסטרציה צילום Pixabay
מקל מגולף אילוסטרציה צילום Pixabay

רב יהודי שביקש להישאר בעילום שם, הציג פריט למכירה בפייסבוק תמורת 20 דולר בקבוצת קניה הותקף קשות על ידי הקונה. כך מדווח ה"דיילי מייל".

לאחר מכן הוא ביקש מהקונה סכום של 30 דולר נוספים בכדי לכסות את עלויות המשלוח של מקל ההליכה, ואז הופצץ עם מסרים אנטישמיים.

"היית צריך להיות בתאי הגזים", כתבה הקונה. "האנשים שלכם נהרגים בגלל שהם חתיכות זבל." הקונה המשיכה במסרים וכינתה את הרב "יהודי ש*** ילדים קטנים" ו"חתיכת ח** אתה הרב, תחזור למדינה שלך, היטלר היה צריך לשים את משפחתך החלאה היהודית בתאי הגזים".

בהמשך העלבונות המשיכו בצורה איומה שלא ראוי לעלותם על הכתב. הרב אמר שהוא מוצף רגשות בגלל העלבונות והתעללות המילולית: "כשהתעוררתי בבוקר וראיתי את זרם ההודעות הפוגעניות והמתועבות, הייתי בהלם, פאניקה ואז התמלאתי רחמים," אמר.

"הייתי המום כמה היא מרגישה נוח לפגוע כך, אנטישמיות באופן גלוי ומתמשך, נבהלתי מהמוטיבציה שלה ליצור איתי קשר באופן פרטי עם התקפות ארסיות על משפחתי ועליי. ולבסוף ריחמתי עליה שהיא מתמלאת מרירות כזאת".

יו"ר ארגון נגד השמצה ד"ר דביר אברמוביץ גינה את הודעות הטקסט הפוגעניות. ואמר: "אני מודאג עמוקות מכך שמילים אלימות, כפי שנחשפו בפוסטים אלה, עלולות להפוך קטלניות כפי שראינו בטבח ברחבי העולם."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x