xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רבע מכוח העבודה האמריקאי דורש עבודה

מגפת הקורונה פוגעת באופן קשה בכלכלת העולם בכלל ובארצות הברית בפרט. לאחרונה הגיע מספר דורשי העבודה למספר היסטורי, ובעולם כבר מדברים על מיתון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נגיף קורונה. קרדיט: Pixabay
נגיף קורונה. קרדיט: Pixabay

אחד מכל ארבעה אמריקאים דורש עבודה. רק בשבוע שעבר גדל המספר בכשלושה מיליון דורשי עבודה חדשים, והגיע למספר של שלושים ושישה מיליון דורשי עבודה רק בארצות הברית לבדה. מדובר ברבע מכוח העבודה האמריקאי. מספר דורשי האבטלה החדשים ירד מעט מהחודש שעבר אך עדיין מגיע לשיאים חדשים.

כזכור, מגפת הקורונה פגעה פגיעה קשה בארצות הברית, וכמיליון וחצי חולים התגלו בארצות הברית, ותשעים אלף נפטרו כתוצאה מהמגפה המצערת. במדינת ניו יורק לבדה, הגיעו המספרים לכמעט ארבע מאות אלף חולים וכמעט שלושים אלף נפטרים. לפני כחודש עבר מספר המתים מהמגפה את מניין הקורבנות ממלחמת וייטנאם הזכורה לרעה.

ב- BBC  ציטטו את ראש הבנק המרכזי של אמריקה שהזהיר השבוע כי ההתאוששות הכלכלית בארצות הברית צפויה להיות איטית יותר ממה שקיווה. לאחרונה, התחילו בארצות הברית ובמדינות רבות ברחבי העולם לחזור לשגרה ולשחרר את המשק בהדרגה. בארצות הברית מקווים כי שחרור המשק יוביל לעלייה בכמות העובדים ולהתאוששות כלכלית מוגבלת.

ע"פ דיווח של ה- BBC הצעדים שננקטו בעולם בהגנה מפני ווירוס הקורונה, עלולים להגיע לסכום של 8.8 טריליון דולר. זה כמעט כפול מהסכום שהעריכו מומחים בחודש שעבר. זה קורה מכיוון שהצעדים להאטת הקורונה ברחבי העולם וההגבלות עדיין משתקים את הכלכלות בכל רחבי העולם.

כזכור, מגפת הקורונה הביאה לשיתוק עולמי, וכלכלות רבות ברחבי העולם נפגעו קשות, עתה מומחים מעריכים כי אנו עומדים לפני מיתון כלכלי כבד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x