xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש עיירה ברוסיה ביקש מהמנקה שלו להתמודד מולו – והיא ניצחה בטעות

לאחר שלא היה מי שיתמודד מולו, ראש העיירה פנה למנקת מבנה המועצה, שחיה בפשטות ומגדלת מאחורי ביתה תרנגולות - והיא ניצחה אותו; "אסור לצפות לשום דבר בבחירות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לוקטב, ראש העיירה פובאליחינו – רוסיה, חיפש מתמודד שיתחרה מולו על ראשות העיר כדי לתת הרגשה שיש בחירות אמיתיות. לאחר שפנה לכמה תושבים שסרבו, הוא מצא מתמודדת – אודגודסקאיה, המנקה של בניין המועצה.

היא אפילו לא טרחה להשתתף בקמפיין. לדבריה, היא הסכימה להתמודד בבחירות רק כדי לסייע למעסיק שלה. "הוא רק היה צריך עוד מישהו, לא חשוב מי, כדי שאפשר יהיה לקיים את הבחירות", אמרה. לאחר שהתקבלו התוצאות היא הרגישה "דאגה ובלבול". אך כעת היא מסתגלת לרעיון בהדרגה. "אסור לצפות לשום דבר בבחירות", הוסיפה.

התקשורת המקומית ברוסיה סיקרה בהרחבה את השתלשלות הדברים. ולאחרונה היא הושבעה לתפקיד. היא אשה פשוטה וכפרית, היא מגדלת בחצר ביתה ברווזים, תרנגולים ואווזים, ועל פי תיאוריה היא חיה כמו בעבר.

עכשיו שכרה הוכפל, והוא עומד כעת על 29 אלף רובל, כ-380 דולר בחודש. בטרם נכנסה ללשכת ראש העיר היא נכנסה לבידוד עקב חשש להידבקות בקורונה, כך דווח בניו יורק טיימס.

אודגודסקאיה מעידה כי בראש סדר העדיפויות שלה כראשת העיירה – לאחר שתמצא מחליף לתפקיד המנקה, היא תטפל בהתקנת תאורת רחוב. לדבריה, התושבים מייחלים לפנסים כבר זמן רב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x