xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש ממשלת שוודיה אומר כי "מומחי הבריאות במדינה לא העריכו נכון את הקורונה" והיו צריכים לקבוע הגבלות קשות יותר

ראש הממשלה סטפן לופבן אמר כי מומחי הבריאות בשוודיה לא העריכו נכון את תחייתו של נגיף הקורונה, ו"לא ראו גל כזה מולם". יועצים רפואיים "דיברו על הדבקות, אך לא המליצו על צעדים קשים לקראת גל שני"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסכת קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay
מסכת קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay

הגל השני בשוודיה הביא להדבקת כמעט 250,000 איש בסתיו ובחורף, כך אמר ראש ממשלת שוודיה לעיתון Aftonbladet. הוא אמר כי אנשי מערכת הבריאות לא העריכו נכון את המצב.

דברי ראש הממשלה התייחסו לגישת שוודיה להישאר ללא סגר, שיטה בה דגל האפידמיולוג הראשי אנדרס טגנל, המהלך נכשל בין השאר בגלל מספר המתים הגבוה בבתי האבות במהלך הגל הראשון.

דו"ח של ועדה מיוחדת קבע כי התפשטות הקורונה הביאה למותם של אלפים, כעת הגל השני הבלתי צפוי הביא את מערכת הבריאות של שוודיה לבעיה קשה, ואילץ את הממשלה לאמץ את מגבלות קשות, אם כי שוודיה עדיין לא נמצאת בסגר מלא.

שוודיה הגבילה את המפגשים הציבוריים לשמונה אנשים ואסרה על מכירת אלכוהול לאחר השעה 22:00 במהלך הגל השני, אם כי היא עדיין לא מחייבת שימוש במסכות.

בשבוע האחרון נרשם שיא חדש של למעלה מ-43,000 מקרים שנוספו למאזן הנדבקים,467 בני אדם נוספים מתו – ובסך הכל מספר המתים הגיע ל-7,800 פלוס, וכ-350,000 נדבקים בסך הכללי.

ראש הממשלה הודה כי שוודיה לא הצליחה להגן על הקשישים. בנובמבר הודיעה המפקחת על הבריאות והטיפול החברתי בשוודיה כי מצאה "ליקויים חמורים" בטיפול בקשישים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
21 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
21
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x