xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש ממשלת בריטניה: "אני אוהב את ישראל, ולכן אתנגד לסיפוח"

בתאריך בו הוגדר תאריך היעד להחלת הריבונות, ראש ממשלת בריטניה קורא לישראל לא לספח את יהודה ושומרון. במאמר הוא מסביר: "סיפוח הוא הפרה של החוק הבינלאומי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ראש הממשלה בוריס ג'ונסון (צילום מתוך הטוויטר של ג'ונסון)
ראש הממשלה בוריס ג'ונסון (צילום מתוך הטוויטר של ג'ונסון)

בתאריך בו הוגדר תאריך היעד להחלת הריבונות, שבו הבטיח ראש הממשלה נתניהו להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כתב מאמר שפורסם הבוקר (רביעי) בעיתון ידיעות אחרונות, ובו הוא מתנגד לסיפוח ישראלי ביהודה ושומרון.

בפתיחתו של המאמר הביע ג'ונסון את תמיכתו בישראל וכתב: "כל עוד אני ראש ממשלת בריטניה, המחויבות שלנו לביטחונה של ישראל איתנה." כתב ראש הממשלה הבריטי. אך בהמשך פירט כי הוא מתנגד להחלת הריבונות, אל אף ידידותו עם מדינת ישראל, הוא הסביר וכתב: "עקבתי בעצב אחר ההצעות לסיפוח שטח פלסטיני. בתור ידיד, מעריץ ותומך של ישראל שנים רבות, אני חושש שההצעות הללו לא ישיגו את מטרתן להבטיח את גבולות ישראל, ואף יהיו מנוגדות לאינטרסים ארוכי הטווח שלה." הסביר ראש הממשלה הבריטי.

בהמשך הוא הזהיר וכתב כי: "סיפוח יהווה הפרה של החוק הבינלאומי, מתנה עבור אלו שרוצים לקבע את הסיפורים הישנים על ישראל. הוא יעמיד בסכנה את הדרך שעשתה ישראל בשיפור היחסים עם העולם הערבי והמוסלמי. אויביה של ישראל ינצלו את המצב הזה, וישתמשו בו כנגד כל מי שמייחל להתקדמות במזרח התיכון."

בהמשך כתב כי בריטניה לא תכיר בגבולות הסיפוח, וכתב: "אני מקווה מעומק לבי שהסיפוח לא יצא לפועל. אם כן, בריטניה לא תכיר בשינויים בקווי 1967 ,למעט כאלה שיוסכמו בין שני הצדדים. יש דרך אחרת." חתם ראש הממשלה הבריטי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x