xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש מועצה מקומית קריית ארבע חברון: לטראמפ אין את הזכות לקבוע את גבולות ארץ ישראל"

קרוב ל-1000 איש לקחו הערב (שלישי) חלק בעצרת של גרעין התיישבות ביהודה בשיתוף עם תנועת נחלה במעלות חלחול בדרישה להקמה של ישוב חדש במקום ולביטול תכנית טראמפ.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

קרוב ל-1000 איש לקחו הערב חלק בעצרת של גרעין התיישבות ביהודה בשיתוף עם תנועת נחלה במעלות חלחול שבפאתי מועצה אזורית גוש עציון, אתר התיישבות אסטרטגי בגובה 1013 מטרים מעל פני הים בדרישה להקמה של ישוב חדש במקום ולביטול תכנית טראמפ.

חברת הנהלת תנועת נחלה דניאלה וייס ציינה: "בימים אלה מנסים לבלבל אותנו בכל הנוגע לתוכנית המאה. לפני חצי שנה כאשר נתניהו עמד בוושינגטון התוכנית כבר היתה גלויה ואני לא מבינה כיצד ראשי ציבור וח"כים העזו לומר שהם לא יודעים מה תוכנה. התוכנית והמפה מדברים בצורה חד משמעית על הקמת מדינה פלסטינית ב-70 אחוז מהשטח, על ירושלים כבירת מדינת ישראל ו"אל קודס" כבירת פלסטין. ואנו שואלים כיצד הם התבלבלו? אז אני אומרת לכם חד משמעית – מדובר בבלבול מכוון, מדברים על ריבונות אבל אם אנחנו מקבלים קמצוץ מהריבונות בפועל לוקחים אותנו למסלול שחיטה. לבעלי חיים יש חוש בריא והם מבינים שלוקחים אותם לשחיטה, גם עם ישראל מבין היטב שתוכנית המאה מובילה אותו למדינה פלסטינית חלילה."

רוניאל אלדד חבר "גרעין ההתיישבות ביהודה" אמר בעצרת: "אנו גרעין התיישבות ביהודה המונה מעל 40 משפחות הרוצים לעלות לקרקע. עלינו היום למעלות חלחול באמירה גדולה ועם המון תקווה שעוד נבנה יישובים חדשים בכל המרחב, זוהי התשובה היחידה לתכנית טראמפ זוהי התכנית היחידה של עם ישראל. התיישבות בכל מרחבי ארצנו."

הרב עוזיהו שרבף, מראשי נחלה וההתיישבות בחברון ציין כי "ההיאחזות שלנו פה בארץ וההקרבה שלנו היא כפרת חטא המרגלים, החטא העיקרי שעוד נותר לנו לתקן. ההתיישבות בארץ ישראל היא המצווה העיקרית שכוללת את כל התורה כולה ולאף גורם אין את הזכות לסחור בה."

אליהו ליבמן, ראש מועצה אזורית קריית ארבע חברון ציין. כי "שאלו אותי כראש מועצה אם קראתי את תוכנית טראמפ ואמרתי שלא, אני קורא רק את התורה הקדושה שלנו. הקשר שלנו לארץ ישראל הוא הקשר שלנו לקב"ה ואנחנו לא צריכים שום גושפנקא ממשלת ישראל או ממשל טראמפ כדי לקבל אישור על הזכות שלנו על ארץ ישראל. הקב"ה רוצה לראות עד כמה אנחנו מסורים לארץ ישראל ושם לנו מלכודת דבש, אבל אנחנו מבינים שמדובר במלכודת וממשיכים להיאבק על הארץ."

צבי אלימלך חבר הנהלת תנועת נחלה ציין: "הגענו לכאן מאות אנשים אוהבי ארץ ישראל לומר בקול ברור ונחרץ- לא לתוכנית המאה. אנו אומרים בקול ברור – גם ג'נין היא שלנו וגם שכם שלנו. עם ישראל ימשיך ויבנה בכל מרחבי ארץ ישראל. הגענו לפה למקום שדרור וינברג הי"ד תכנן להקים פה יישוב בגוש כוכבא. לצערנו, לאחר נפילתו של דרור בסמטת הגבורה בחברון התוכנית לא יצאה אל הפועל ועכשיו "גרעין ההתיישבות ביהודה" נרתם להמשיך את המלאכה ולעלות ולהתיישב במקום."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x