xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש העיר לעברו של הנשיא טראמפ "זה מתחיל ב-F ומסתיים ב-U". חנויות יהודיות נבזזו

ראש עיריית שיקגו קראה לעברו של הנשיא טראמפ מילים קשות, את הדברים אמרה לאחר ציוץ של הנשיא על ביזה של מפגינים במיניאפוליס. ונדליזם וביזה בחנויות יהודיות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בזיזת חנויות יהודיות (צילום מסך)
בזיזת חנויות יהודיות (צילום מסך)

לאחר שלושה ימי הפגנות במיניאפוליס, טראמפ כינה את המפגינים "THUGS" (פושעים אלימים קשוחים) וצייץ כי "כאשר הביזה מתחילה הירי מתחיל." לאחר הציוץ רשת החברתית טוויטר הוסיפה אזהרה לציוץ של הנשיא. והגולשים מקבלים אזהרה כי "הציוץ מעודד אלימות, אך החלטנו כן להשאירו כי זה ציוץ שהציבור רוצה לקרוא."

"דבריו של דונלד טראמפ אתמול בלילה היו מסוכנים מאוד", אמרה ראש עיריית שיקגו, לייטפוט, ביום שישי במהלך מסיבת עיתונאים לגבי תוכניות לפתיחת העיר מחדש. "ועלינו לעמוד איתן בסולידריות ולהגיד שזה פסול לחלוטין, לא משנה מי הנואם."

"הוא רוצה להראות כישלונות של מנהיגים מקומיים דמוקרטיים, הוא רוצה לזרוק בשר אדום לבייס שלו, מטרתו היא לפלג, לערער את היציבות השלטונית המקומית ולעורר מניעים גזעניים. אנחנו בהחלט לא יכולים לתת לו לנצח. ואחדד את מה שאני באמת רוצה לומר לדונלד טראמפ. זה שתי מילים. זה מתחיל ב- F וזה נגמר ב- U."

בתוך כך מספר חנויות בבעלות יהודית נבזזו ונהרסו לגמרי בלוס אנג'לס, כך דווח האתר Yeshiva world news. ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי, אמר כי הוא יבקש את עזרת המשמר הלאומי. "זו כבר לא מחאה", אמר גרסטי לתקשורת המקומית. "זו הרס. זו וונדליזם."

חנות בבעלות יהודית נבזזה ונהרסה

המהומות החלו ביום שלישי האחרון, אז תועד שוטר דורך על צווארו של גבר אפרו אמריקאי, עד שזה נשמע אומר, "אני לא יכול לנשום, אל תהרוג אותי". ואכן הוא מת לאחר מספר דקות. בהצהרה של המשטרה נמסר כי האיש "סבל ממצוקה רפואית" ולכן הועבר לבית החולים, שם מת מאוחר יותר.בסרטון ניתן לשמוע עדי ראיה שאומרים לשוטר לרדת מהצוואר של האיש. אחד מהם אמר: "אתה מתכוון לשבת שם עם הברך על הצוואר?" אחר שאל: "הרגת אותו?".

בתוך כך השוטר דרק צ'אובין, שהרג את את ג'ורג' פלויד בעת שהיה מרותק לרצפה, יעמוד לדין בגין רצח מדרגה שלישית. העונש המירבי הוא עד 25 שנים.

סוכנות מרצדס נהרסת
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x