xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"ראש העיר טיפש מאוד": טראמפ ביקר בעיר שבא פרצו מהומות אחרי הירי בצעיר השחור

נשיא ארה"ב בביקור טעון בעיר בוויסקונסין, שבה פרצו מהומות אחרי הירי בצעיר השחור ג'ייקוב בלייק; המושל וראש העיר הדמוקרטים קראו לו שלא להגיע, והוא תקף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ בביקור במקום: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ בביקור במקום: צילום הבית הלבן

אתמול (שלישי) הגיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לביקור בעיר קנושה בוויסקונסין. בביקור ראה טראמפ את הנזק שנגרם במהומות בעיר, בעקבות הירי של שוטר לבן בצעיר השחור ג'ייקוב בלייק. "לא מדובר בהפגנות לא-אלימות אלא בטרור מבית", אמר טראמפ על המהומות בעיר.

בביקור בקנושה הגיע טראמפ לחנות רהיטים שנשרפה במהומות, ולאחר מכן ביקר בחדר מצב מאולתר. הוא שיבח את הפעילות של המשמר הלאומי והכוחות הפדרליים, שנשלחו לתגבר את המשטרה בקנושה אחרי כמה ימים של מהומות.

שר המשפטים וויליאם באר וצ'אד וולף, מזכיר המחלקה לביטחון המולדת התלוו איתו. שיירתו של טראמפ חלפה על פני מפגינים שהניפו כרזות של Black Lives Matter וכן על פני תומכים של הנשיא שהניפו כרזות לקראת הבחירות שיהיו בנובמבר.

הנשיא האמריקני התייחס לדיווח לפיו מפגינים ניסו לפרוץ לביתו של ראש העיר קנושה ואמר: "ראיתי שאנרכיסטים קיצוניים ניסו להיכנס לבית שלו. הרבה דברים רעים קורים לטיפש הזה, ראש עיר טיפש מאוד. איך הוא נהיה ראש עיר? אין לי מושג. יש מספר גדול של אנשים שמטרידים אותו בצורה איומה ומנסים לפרוץ לבית שלו, והוא עדיין תומך בהם בגלל שהוא טיפש. רק טיפש ימשיך לתמוך בהם ככה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x