xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש העיר היהודי בן 94 "אני לא צריך להתנצל על זה שאני לא מת"

אנדרו טריגאנו, 94, מכהן בתפקיד ציבורי כמעט 50 שנה. אבל זה לא מספיק לראש העיר היהודי השאפתן של העיירה הצרפתית פמיירס, למרגלות הרי הפירנאים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אנדרו טריגאנו / צילום מסך יוטיוב
אנדרו טריגאנו / צילום מסך יוטיוב

אם הוא ינצח ב-28 לחודש, הוא יכהן כהונה נוספת של שבע שנים, עד שהוא יהיה בן 101.

"אני מקווה שלא אצטרך להתנצל שוב על כך שאני לא מת", אמר טריגאנו לאחרונה בראיון ל- BBC.

טריגאנו חי חיים מרתקים. הוא נולד להורים יהודים יוצאי אלג'יריה בפריז בשנת 1925 והיה בן 15 כשהנאצים כבשו את העיר במלחמת העולם השנייה. המשפחה הצליחה לברוח להרים בדרום צרפת. לאחר שקצין משטרה שהתגורר בבניין שלהם סיפר להם כי שמם נמצא בצו מעצר של הגסטפו.

טריגאנו הצטרף למחתרת והיה מעורב בסיוע לטייסי בעלות הברית שקיבלו מסמכים מזויפים שאפשרו להם לברוח לספרד. הוא נעצר שלוש פעמים במהלך המלחמה, אך איכשהו הצליח לשרוד ללא פגע עד תום המלחמה.

טריגאנו החליט להישאר בדרום צרפת ולהיכנס לעסקים. הוא הקים עסק לחופשת קמפינג, ובנה עסק ענק לאוהלים שאביו ואחיו הגדול התחילו לפני המלחמה. לאחר מכן זכתה המשפחה בחוזה לאספקת אוהלים לקלאב מד המותג החדש שהיה אז ב – 15 שנותיו הראשונות עסק לחופשת קמפינג – השכרת אוהלים לחופשות במקומות כמו מיורקה, וג'רבה בתוניסיה.

החברה הצליחה מאוד וטריגאנו רכש בסופו של דבר עשרות אתרי קמפינג בצרפת, ספרד ופורטוגל. ההצלחה הכלכלית שלו הביאה אותו להתעסק עם התחביב שלו לרכוש מכוניות קלאסיות כמו קדילקים, ורולס-רויס.

בינתיים (בזמנו הפנוי), טריגאנו הצליח גם בפוליטיקה, תחילה כיהן כראש עיריית מזארס במשך 24 שנים, ובמקביל היה חבר בפרלמנט, ואחר כך כראש עיריית פמיירס במשך 24 שנים. הוא התמודד ב -19 מערכות בחירות והפסיד רק פעם אחת.

בגיל 94 השאיפות שלו לא הופסקו והוא עדיין מתכנן תכניות, הוא מתכנן לשפץ את מרכז פמיירס. ולא, הוא לא חושב שגילו צריך להשפיע על הקמפיין שלו. "כשאתה בונה בניין בן 10 קומות אתה לא מחליף אדריכלים אחרי הקומה החמישית," אמר טריגאנו. "אם מישהו ירצה את התפקיד שלי, הוא יצטרך להילחם על זה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x