xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש הממשלה הגיש תלונה נוספת נגד הסתה כנגדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה היום (שני) פעם נוספת בגין הסתה כנגדו, בתלונה נאמר כי בהסתה נגדו נכתב "לכבד את כל הרביעיה בעריפת ראש עסיסית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה היום (שני) פעם נוספת בגין הסתה כנגדו, התלונה הקודמת הוגשה בתחילת החודש הקודם.


בהודעה שהוציא ראש הממשלה נכתב כי: ״לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי״.

לאחרונה פורסם התקפות רבות ואיומים רבים כנגד ראש הממשלה ומשפחתו. כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש בתחילת חודש מאי תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה בוטה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.

התלונה הוגשה נגד פעיל השמאל הקיצוני, חיים שדמי, שהפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד בנו של ראש הממשלה יאיר, בהן אמירות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה.

ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר הגשת התלונה: "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה".

ראש הממשלה נתניהו תקף גם את התקשורת והשמאל, והאשים אותם בניסיון להפיל ראש ממשלה. ‏״מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי״? כתב נתניהו.

בפוסט ההסתה נכתב: ״אני מציעה דבר אחר להעלות על המעון ברחוב בלפור על לפידים וקלשונים, לתפוס את ביוב, החזירע, ושני הגורים כן גם את ההוא משעשועון הטרוויה, להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון, ולכבד את כל הרביעיה בעריפת ראש עסיסית, שאחריה גופותיהם הערופות יתלו מהמרפסת. אותה מרפסת שממנה נאצניהו לא ראה (את הכרזות) ולא שמע (את הקריאות)״. כך נכתב.

פוסט ההסתה נגד נתניהו
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x