xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראש הממשלה בהשבעת הממשלה: ״הגיע הזמן להחיל ריבונות״

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בנאומו בהשבעת הממשלה להחלת הריבונות ואמר: "הגיע הזמן". בני גנץ נאם אף הוא ואמר: "תם עידן ממשלת חצי העם". כצפוי באופוזיציה תקפו, יאיר לפיד נשא נאום תקיף נגד הממשלה שהוקמה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו נאם היום (ראשון) בהשבעת הממשלה החדשה בכנסת. בנאומו קרא נתניהו ליושב ראש כחול לבן וממלא מקום ראש הממשלה בני גנץ ואמר: "פעלנו יחד במלחמת צוק איתן, ואין לי ספק שנצליח גם בממשלה זו." בנאומו הסביר נתניהו את פשר הממשלה הרחבה ואמר: "אם היינו הולכים לבחירות מספר 4 זה היה עולה שני מיליארד ש״ח נוספים, העלות של הממשלה הרחבה היא 85 מליון ש״ח."

בנאומו התייחס גם נתניהו להחלת החוק הישראלי על יהודה ושומרון ואמר: "הגיע הזמן להחיל את החוק הישראלי על יהודה ושומרון, החלת החוק הישראלי על חלקים בגדה המערבית לא תרחיק את השלום אלא תקרב את השלום כי המתנחלים יישארו בבתיהם בכל הסדר קבע." אמר ראש הממשלה.

בהתייחסו לימינה אמר נתניהו כי הוא מודה לשותפים בגוש הימין והוא מקווה שעוד מפלגה תצטרף אלינו (בהתייחס למפלגת ימינה). בחשבון הטוויטר שלו כתב ראש הממשלה: "זו הפעם החמישית שבה ניתנת לי הזכות הכבירה והאחריות האדירה להקים ממשלה בישראל. אני מקבל זאת ביראת כבוד עמוקה כלפיכם, אזרחי ישראל. אני מבטיח לכם: אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען העם שלנו ולמען המדינה שלנו. תודה על האמון שלכם. תודה על התמיכה האדירה שלכם. בתוך כך צפויים להסתיים 500 ימי אי יציבות שלטונית והממשלה ה- 35 של מדינת ישראל תצא לדרך.

בני גנץ מי שיכהן כשר הביטחון ובהמשך אמור להחליף את ראש הממשלה נתניהו בתפקיד נאם אף הוא והתייחס לממשלת האחדות: "היום תקום ממשלה בישראל. אחרי למעלה מעשור, תם עידן ממשלת חצי העם. הממשלה שאנחנו משביעים היום היא ממשלה שוויונית. ממשלה של איזונים, בלמים, וגם של הכרות והבנות. אנחנו נפעל למען שוויון אזרחי לכולם – בלי הבדלי דת גזע ומין. יהודים, ערבים, דרוזים וצ'רקסים. חרדים, דתיים וחילונים. סטרייטים ולהט"בים שעליהם אנו מחוייבים להגן מכל גילויי שנאה ואלימות. נעשה הכל כדי שכולם ירגישו בבית."

גנץ המשיך: "אחרי שלוש מערכות בחירות, העם אמר את דברו והותיר לנו המנהיגים שתי אפשרויות – אחדות או סוג של מלחמת אחים. העם אמר לנו: תפסיקו לריב ביניכם ותתחילו לעבוד בשבילנו. וכך יהיה, ‏בחרנו באחדות בתקופה שבה פקידי ציבור ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה מאויימים, וגבולות נחצים כלפי אנשי ציבור משמאל ומימין. בחרנו באחדות כדי לעמוד כחומה בצורה, נגד כל מי שיבקש לחצות את גבולות הביקורת הלגיטימית והחיונית בדמוקרטיה, ובכדי לתת גב לשלטון החוק בישראל."

גנץ הוסיף: "אני וחבריי בחרנו באחדות בכדי להגן על אזרחי ישראל מפני השנאה שמכרסמת בנו פנימה. העם בחר, אני בחרתי, אחדות ישראל, לפני הכל. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה."

יאיר לפיד מי שיכהן כיו"ר האופוזיציה תקף את הממשלה שהוקמה. "אתם נשבעים היום אמונים, לאדם שעוד שבוע יעמוד למשפט על הפרת אמונים."קיבלנו בחודשים האלה תזכורת לעוצמתה של המשפחה הישראלית. לכוח של הביחד. ליכולת שלנו להתייצב מאוחדים אל מול סכנה. זו המשמעות האמיתית של המילה "אחדות". לא הזיוף החלול והאינטרסנטי שאתם מציגים פה היום. הבניין הזה איבד היום סופית את אמונם של אזרחי ישראל. אנשים שונאים פוליטיקאים. שונאים פוליטיקה. לא חושבים שהיא מייצגת ערכים. בטח לא חושבים שהיא רלוונטית לחיים שלהם. הם צודקים במיליון אחוז. הפוליטיקה לוקחת את הכסף שלהם, ולא נותנת כלום בתמורה. אין כבר שום קשר בין הפוליטיקה לבין החיים האמיתיים של אנשים אמיתיים."

"בחיים האמיתיים אם העסק שלך בצרות – אתה חוסך. אם ההוצאות שלך עולות על ההכנסות, יצלצלו לך מהבנק ויודיעו לך שהם סגרו את הברז. זה מה שקורה עכשיו לעשרות אלפי עסקים קטנים. למיליון ומאתיים אלף מובטלים. צימצומים, הידוק חגורות. אנשים מפוטרים בגלל הקורונה. אוכלים חסכונות. בבניין הזה, בפוליטיקה, הקורונה היא תירוץ לעשות מסיבה מושחתת על חשבון משלמי המיסים. אחרי כל הדיבורים הריקים על "ממשלת חירום" מקימים היום את הממשלה הגדולה ביותר, הבזבזנית ביותר, בתולדות ישראל. 36 שרים, 16 סגני שרים."

לפיד המשיך לתקוף: "לזה אתם קוראים ממשלת חירום? 52 משרדים. יש בישראל נכון להיום פחות מ-50 מונשמים מקורונה. יש יותר שרים וסגני שרים ממונשמים. תראו איך קמה הממשלה הזאת: אפס אמון בין השותפים. הכל דרך עורכי דין, דיונים בבתי משפט, דריסת חוקי יסוד. אנשים שלא מאמינים אחד לשני לאף מילה – זו לא "אחדות". הסכם משפטי בין אינטרסנטים שלא סובלים אחד את השני – זו לא אחדות. אין דבר כזה, לא יכול להיות, אתה לא יכול שנים על גבי שנים לפצל את עם ישראל, לגרום לחצי אחד לשנוא את החצי השני, ואז להכריז על עצמך כראש ממשלת האחדות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x