xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראשי הבריאות באיטליה מזהירים על מצב התפשטות הנגיף: "יוצא משליטה ויש צורך בסגר לאומי חדש"

מצבו של נגיף הקורונה באיטליה הוא "מחוץ לשליטה במידה רבה", כך הזהיר מומחה מוביל בתחום הבריאות כאשר רופאים קוראים לסגר לאומי חדש כדי להתמודד עם הגל השני העולה של מקרי נגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

"אני חושש שאין ספק שהמצב אינו בשליטה במידה רבה", אמר ביום שני לטלוויזיה האיטלקית, מסימו גאלי, ראש מחלקת מחלות זיהומיות בבית החולים בסאקו בעיר מילאנו.

"מחלות אחרות אינן שובתות בגלל שהקורונה קיים, ועלינו להתארגן בהתאם, אחרת המגיפה תגרום לנזק העולה על המספר העצוב מאוד של מקרי המוות" הוסיף. איטליה רשמה ביום ראשון 32,616 מקרים חדשים של וירוס קורונה והביאה את סך הכל ל 935,104, כך מדווחים בתקשורת המקומית.

במקביל, 331 מקרי מוות חדשים דווחו במדינה בה כמעט 41,400 בני אדם מתו מאז שהמגפה הגיעה לאיטליה בפברואר האחרון.

בחלק מבתי החולים מקבלים חולים חמצן כשהם שוכבים על אלונקות במסדרונות כי אין מספיק מיטות, כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי. מומחים למחלות זיהומיות תומכים בקריאה של 'הפדרציה הלאומית' של העמותות הרפואיות ל"סגר מוחלט ברחבי המדינה".

במטרה להתמודד עם מספר המקרים הגובר, ממשלתו של ג'וזפה קונטה הטילה בשבוע שעבר עוצר ארצי בין השעות 22:00 עד 05:00 במהלכו אנשים יכולים לצאת מהבית רק מסיבות עבודה או רפואיות.

בארבעה אזורים ננקטו צעדים קשים יותר, עם הגבלת תנועות התושבים. בכל רחבי איטליה לבישת מסכה חובה גם בתוך הבית וגם בחוץ. המגבלות החדשות מחלקות את המדינה לשלושה אזורים (אדום, כתום וירוק) בהתאם לחומרת ההתפרצות באזורים מקומיים.

באזורים אדומים כל העסקים הלא חיוניים נסגרו, בעוד שבאזורים כתומים המסעדות והברים נסגרו אך שירותים מסוימים, כולל מספרות נותרו פתוחים. באזורים ירוקים, בינתיים, אין מגבלות נוספות מעל הצעדים הלאומיים הרגילים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/05/2023 10:41

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/zh-TC/register?ref=FIHEGIZ8

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x