xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ראיון מיוחד: הכירו את איש המדיה של ראש הממשלה, "אני מעדיף להיות נחבא אל הכלים"

אחד מאנשי הניו מדיה של ראש הממשלה נתניהו, הוא צעיר בן 24 שלא מוכר לציבור הישראלי, אך מוכר מאד ברשתות החברתיות בעולם, עם מעל מיליון עוקבים ברשתות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, ויוטיוב, הוא משמש כפעיל הסברתי של ישראל בעולם. הכירו את חנניה נפתלי בראיון מיוחד ל-DFN
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חנניה נפתלי מצלם את ראש הממשלה
חנניה נפתלי מצלם את ראש הממשלה

חנניה נפתלי, אחד מאנשי הניו מדיה של ראש הממשלה נתניהו, הוא צעיר שפחות מוכר לציבור הישראלי, אך מוכר מאוד ברשתות החברתיות בעולם, עם מעל מיליון עוקבים ברשתות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, ויוטיוב, שבהם הוא מתחזק עמודי הסברה למען ישראל.

חנניה הוא אחד המסבירנים הגדולים של מדינת ישראל בעולם, ציוני ופטריוט, ובמהלך שירותו הצבאי הביא את הפנים היפות של צה"ל לרשתות למיליונים בעולם. ניסיתי לדבר עם חנניה ולשכנע אותו להתראיין, הוא לא ממש התלהב, הוא אמר כי "צריך לעשות ולא לדבר". אך לבסוף הוא התרצה.

חנניה נפתלי

אף אחד לא מכיר אותך, אתה כבר עובד עם ראש הממשלה שנתיים, מה בעצם תפקידך המוגדר. כי אתה קצת נחבא אל הכלים, ספר קצת על עצמך.

חנניה נפתלי: "אני בסדר גמור עם להיחבא אל הכלים, יותר חשוב לבצע את העבודה והמשימות."

ספר קצת על עצמך. "אני חנניה נפתלי, בן 24, מתגורר במרכז הארץ, ובמקור מגיע מישוב גבעת אבני שליד טבריה. גדלתי בצפון השומרון בישוב כדים עד לשלב ההתנתקות, בו נאלצנו לעזוב את הבית ולעקור בעצם לגליל התחתון – שם התחלנו מחדש את החיים."

חנניה מספר על שירותו הצבאי, הוא מספר כי שירת בחיל השריון כטען-קשר ולאחר מכן חובש קרבי בגדוד שלו, ותוך כדי השירות חנניה פעל רבות ברשתות החברתיות למען ישראל.

חנניה בעת שירותו הצבאי

על עבודתו עם ראש הממשלה אומר חנניה. "אני עובד כשנתיים אצל ראש הממשלה נתניהו, בצוות הניו מדיה שמנהל טופז לוק, יועץ תקשורת וניו מדיה של ראש הממשלה."

חנניה עם טופז לוק וצוות הניו מדיה

חנניה מספר על עבודתו. "התפקיד שלי בעצם מתפרש על מסגרת תחום הניו מדיה של ראש הממשלה – החל מצילומי סרטונים, עריכות וידאו, רעיונות, וכלה בניהול הרשתות החברתיות של ראש הממשלה בצורה שוטפת."

חנניה בעת צילום

חנניה מספר שהתפקיד מאוד מעניין "אני חייב לומר, אתגרי ומספק."

חנניה בעת קמפיין הבחירות

איך הגעת לעבוד אצל ראש הממשלה, "מי מצא אותך, או יותר נכון מי גילה אותך"

"זה התחיל מזה שיש לי דף הסברה שבו אני מגן על ישראל נגד השקרים שמופצים עלינו בתקשורת העולמית." אומר חנניה. "העמוד גדל, הגיע לקהל בינלאומי ורציתי לעשות סרטון עם ראש הממשלה נתניהו שיתן לי טיפים מול המצלמה איך הכי כדאי להגן על ישראל."

חנניה לאחר צילום הסרטון עם נתניהו

חנניה מספר שהוא פנה ליועצו של נתניהו, טופז לוק, והציע לו את הרעיון. "דבר הוביל לדבר ולבסוף עשיתי עם ראש הממשלה, סרטון הסברה באנגלית שהתפרסם בצורה מדהימה בעולם."

חנניה בעת העבודה עם ראש הממשלה

חנניה מספר שזה היה הקדימון. "שבועות לאחר הפגישה שלנו, טופז הציע לי להצטרף לצוות הניו מדיה שהוא עומד בראשו. כמובן שנעניתי להצעה, משום שזו הזדמנות מצוינת לעבוד עם אנשים מצוינים וראש הממשלה – לטובת מדינת ישראל."

האם קרה לך פעם שצילמת את ראש הממשלה וזה לא ממש הצליח, והאם הרגשת מספיק טוב להגיד לראש הממשלה שזה לא היה טוב וצריך שוב לצלם. חנניה עונה כי "ראש הממשלה יודע בדיוק מה הוא צריך ואיך דברים צריכים לעמוד, הוא לא צריך שיגידו לו איך ומה, אז אם כבר זה יותר להכווין מבחינה טכנית בלבד, כך שברוב המקרים אין צורך לצלם שנית."

חנניה מוסיף כי "ראש הממשלה מאוד רהוט בדבריו בצורה שאופיינית רק לו, ומאז שהתחלתי לעבוד שם מלפני כשנתיים אני לומד אוצר מילים בעברית שלא הייתי מכיר אלמלא עבדתי תחתיו." מספר חנניה.

צילום מזכרת מסיום קמפיין הבחירות האחרונות

חנניה מוסיף. כי "במידה ויש לי דעה או הצעה בצילומים אני כמובן לא שומר אותה לעצמי אלא משתף את טופז ואת רה״מ. בסופו של דבר מקומי הוא לסייע בהצלחת המשימה."

ראש הממשלה נפגש עם מנהיגי מדינות, מלכים, ונשיאים, את מי הכי התרגשת לראות, והאם אתה מצטלם עם מנהיגי העולם למזכרת.

"בעיניי זו זכות גדולה לראות רגעים היסטוריים כחלק מהצוות ניו מדיה של ראש הממשלה." אומר חנניה. "לדוגמא בטקס העברת השגרירות ארה״ב לירושלים, זה ריגש קודם כל בתור אזרח ישראלי לראות בעיניים מה שייכתב בספרי ההיסטוריה – נשיא ארה״ב שמקבל החלטה נכונה להעביר את השגרירות למקומה הטבעי – בירת ישראל."

על עצמו מעיד חנניה: "כאשר ראש הממשלה נפגש עם מנהיגי עולם אני לרוב עומד מהצד ומתעד את הרגע ההיסטורי, ואני מוכרח לומר שעם ראש הממשלה כמו שלנו, מצאתי את עצמי עומד פעמים רבות ומתעד פגישות היסטוריות עם מנהיגים, שגרירים ונציגים רבים של מדינות – כולם מגיעים ללחוץ את ידו של נתניהו ולחזק את הקשר הבין-מדינתי."

דבריו של חנניה מזכירים לנו את הקשר של האישי של נתניהו עם הנשיא טראמפ, עם הנשיא פוטין, עם קנצלר אוסטריה, ועם מנהיגים רבים בעולם שמתייעצים עם נתניהו על נושאים רבים.

"אני תמיד רואה מהצד את הקשר האישי שיש לנתניהו עם רבים מהמנהיגים שמגיעים – זה לרוב יחס אישי שיש לנתניהו עם מנהיגים, ולא רק יחסים בינלאומיים." מסכם חנניה.

על עצמו אומר חנניה. "אני לא נוהג להצטלם עם מנהיגים שמגיעים להיפגש עם ראש הממשלה מכיוון שאני לא מרגיש שזה מכבד את המעמד. כמובן שהייתי שמח שיהיו לי תמונות ומזכרות, אבל בעבודה מסוג זה, צריך לדעת להניח לרצון הזה בצד ולהתמקד בדברים שמועילים למדינת ישראל ולא תועלת אישית."

"אני מתרגש לראות את כולם" מסביר חנניה, "אך במיוחד הוא זוכר את הפגישה ההיסטורית של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא צ׳אד שהגיע לישראל לראשונה לאחר ניתוק יחסים ארוך. "זוהי דוגמא מצוינת לדברים המהפכניים שמתרחשים בין ישראל לבין מדינות אחרות בעולם הודות למנהיגות שיש במדינת ישראל."

אחרי שלוש מערכות בחירות אינטנסיביות של עבודה בלי הפסקה, כמה שעות אתה ישן בלילה וכמה יש לך זמן לעצמך ולהסברה שלך בתקופת קמפיין הבחירות

"הייתי קורא לזה שלוש מערכות בחירות אתגריות. הסיבה לכך היא שהרגשנו לאורך כל הדרך את התמיכה של הציבור הישראלי בראש הממשלה. היו הרבה אתגרים ללא ספק."

בין קמפיין לקמפיין בחירות, חנניה הגיע ל'יודאיקה' בכפר חב"ד כדי להתחזק עם תפילין חדשות ומהודרות

"הדבר שאותי הכי הדהים זה לראות מנהיג בן 70, עם אנרגיות וכוח שאני מעולם לא ראיתי אצל אף בן אנוש אחר. ראש הממשלה רץ מאירוע לאירוע מלא באנרגיה, היה לו חשוב ללחוץ ידיים של תומכים ולהגיד להם תודה, היה לו חשוב להקשיב להם ולא רק לדבר אליהם, ולאחר יום עמוס הוא עוד מלא באנרגיות לתכנן את היום הבא."

חנניה עם התפילין החדשות

"חנניה מסביר כי "זה פשוט מדהים. אני יכולתי לראות שהתומכים של ראש הממשלה נתנו לו אנרגיות רבות."

"מערכות הבחירות הללו היו לא פשוטות, אבל זו היתה חוויה יוצאת דופן לראות מאחורי הקלעים איך ראש הממשלה מנהל את המדינה, עומד בראש קמפיין הבחירות וגם כמובן מוצא זמן להיות איש משפחה."

יחד עם התפילין הצטייד חנניה עם ספר תהילים אצל 'רובר עורגינל' בכפר חב"ד

"הלוואי שהציבור היה יכול לראות את משפחת נתניהו כפי שהיא במציאות ולא דרך החלון שהתקשורת בוחרת להציג."

"אני ישנתי מעט בתקופת הבחירות, אבל ראש הממשלה ישן הרבה פחות."

בזמנו הפנוי משמש חנניה כדובר של ישראל בעולם. הוא מציג לרבים מעוקביו את ישראל היפה, השונה לגמרי מאיך שהיא מוצגת בחוץ לארץ.

האם ראש הממשלה יודע את העבודה שאתה עושה בהתנדבות ברשתות למען דמותה של מדינת ישראל, והאם דיברתם על זה פעם?

"ראש הממשלה מכיר את הפעילות שאני עושה ברשתות החברתיות מכיוון שהוא גם השתתף בסרטון הסברה שעשינו יחד."

"לא יצא לנו לדבר על זה יותר מדי, אבל כן הוא יודע שאני מצלם סרטוני הסברה בשביל הרשתות החברתיות שלי מאחר והוא ציין את זה בפניי."

חנניה מספר ממי קיבל את ההשראה. "מה שמעניין פה זה שאת ההשראה להגן על ישראל אני בעצם לקחתי ממנו. אמנם היתה לי את המוטיבציה שלי ואת סיבותיי, אך העובדה שהוא כיהן כשגריר ישראל באו״ם, באחד המקומות היותר מוטים בצורה שלילית נגדנו, ועמד על האמת, ודיבר ועדיין מדבר בצורה נחרצת וחסרת פחד – נתנה לי את החשיבה הבריאה ביותר כשאני ניגש להגן על ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x