xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קשיים בליכוד: השבעת הממשלה נדחתה

בליכוד ממשיכים להערים קשיים בחלוקת התיקים בעוד שבכחול לבן החלוקה הושלמה. השבעת הממשלה נדחתה ליום ראשון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

צרות בליכוד: מספר ח"כים ושרים שאינם מרוצים מהתפקיד המיועד להם גרמו לראש הממשלה לדחות את השבעת הממשלה ליום ראשון על מנת להרוויח זמן. האם ינסו להכניס גם את ימינה? בנט: "לא יהיה כלום כי אין כלום"

היום נפגש בני גנץ עם כלל הח"כים בגוש כחול לבן ובישר להם על המינוי שלהם. רוב המינויים היו צפויים כך שאשכנזי נכנס למשרד החוץ וניסנקורן במשפטים. מיקי חיימוביץ' החליטה שהיא רוצה לעסוק בנושאים הקרובים לליבה ומונתה ליו"רית ועדת הפנים והגנת הסביבה, צבי האוזר יהיה יו"ר ועדת חוץ וביטחון ואיתן גינזבורג יו"ר ועדת הכנסת. רם שפע יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט. שאר חברי הכנסת של המפלגה יהיו שרים:

אלון שוסטר- שר החקלאות, פנינה תמנו שטה- שרת הקליטה והעלייה, עומר ינקלביץ'- שרת התפוצות, אורית פרקש- השרה לעניינים אסטרטגיים, מירב כהן- השרה לשוויון חברתי וגימלאים, אסף זמיר- שר התיירות, יזהר שי- שר המדע, יועז הנדל- שר התקשורת, מיכאל ביטון- שר במשרד הביטחון האחראי על הנושאים האזרחיים וחילי טרופר- שר התרבות והספורט. איציק שמולי ועמיר פרץ ממפלגת העבודה יכהנו כשר הרווחה והעבודה ושר הכלכלה בהתאמה.

גם בליכוד חלוקת התפקידים בשיא, אחרי שהתבשרנו על מינוי של גלעד ארדן לשגריר באו"ם ובארה"ב ובחירתו של אדלשטיין בבריאות. היום מונה אמיר אוחנה לשר לביטחון פנים וגדי יברקן לסגנו, בעקבות כך מירי רגב קיבלה את התחבורה המורחב כולל מקום בקבינט ובוועדה לבחירת שופטים וגם אחריות על מרכז הטקסים.

בניסיון לפרק את כיסי ההתנגדות בליכוד החליט נתניהו על מינוי ח"כים "ממחנה סער", יואב קיש יהיה סגן שר הבריאות וחיים כץ יחזור לתפקידו כיו"ר ועדת הרווחה בכנסת. עם זאת המתחים בליכוד בשיאם והיום תקפו את ראש הממשלה אבי דיכטר וצחי הנגבי בטענה שראש הממשלה מתעלם מהם, גם פטין מולא הודיע שהוא דורש את תיק המיעוטים מתוקף היותו היחיד שאינו יהודי בקואליציה.

בעקבות הקשיים בליכוד הודיעו הליכוד וכחול לבן על דחיית ההשבעה ליום ראשון, גדעון סער קרא למצות את המו"מ עם ימינה אך נפתלי בנט הודיעה במסע"ת שההחלטה על הליכה לאופוזיציה היא סופית.

בתוך כך המו"מ עם הרב רפי פרץ נמשך ואחרי שהודיע על פירוק ימינה וכניסה לממשלה, הודיע ראש הממשלה שלא יקבל את התיק לירושלים ומורשת, אך הרב רפי פרץ הודיע שלא יכנס לממשלה בלי ירושלים ומורשת, עוד דווח גם, שאם לא יקבל את המשרד ישקול פרישה מהחיים הפוליטיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x