xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קרעי: "יש לכנס דיון בועדת חוקה בעקבות הפרסומים על ניגודי עניינים בעליון"

ח"כ שלמה קרעי מתייחס היום למספר פרשיות שנחשפו לאחרונה בכלי התקשורת על שופטי בית המשפט העליון שפוסקים בתיקים בהם קיים לגביהם ניגוד עניינים מובהק, וקורא לכנס דיון דחוף בועדת החוקה: "היעלה על הדעת ששופטים יתעלמו מהחוק כשזה נוגע אליהם?"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בעקבות פרסומים שונים בימים האחרונים בכלי התקשורת, מהם עולה כי שופטים בבית המשפט העליון מסרבים לפסול את עצמם בתיקים בהם קיימת עילה לפסול אותם מלדון בתיק ופוסקים בניגוד עניינים מובהק, קורא ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) להעלות את הנושא הטעון לידון בועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת.

קרעי כתב לפני זמן קצר ברשת החברתית טוויטר: "בעקבות הפרסומים האחרונים בעניין ניגודי העניינים הרבים והחמורים של שופטי העליון, הגשתי בקשה לדיון דחוף בוועדת חוקה בכובעה כמפקחת על רשויות החוק והמשפט בישראל. נדרוש שקיפות, נגישות ועדכון רשימות ניגודי עניינים. היעלה על הדעת ששופטים יתעלמו מהחוק כשזה נוגע אליהם?".

קרעי פרסם בטוויטר גם את מכתבו ליו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ יעקב אשר. במכתבו, כתב קרעי כי "השבוע פורסם בערוץ 11 על ידי צח שפיצן, תחקיר המגלה כי לא מעט משופטי בית המשפט העליון, ישבו בתיקים שבהם היו להם ניגודי עניינים, על סמך הצהרותיהם ברשימת ההימנעויות שהגישו".

"תחקיר זה מצטרף לשורה של כתבות ותחקירים על התנהלות לא אתית של שופטי בית המשפט העליון בשנים האחרונות, שפרסם העיתונאי קלמן ליבסקינד ואחרים", הוסיף ח"כ קרעי.

לדבריו, יש לכנס מיידית את ועדת החוקה של הכנסת לדיון בנושא: "הוועדה הנכבדת בראשותך צריכה להידרש לנושא הן בתפקידה החשוב שמפקחת על רשויות החוק והמשפט בישראל והן בעיניים צופות פני עתיד. תחקירים אלו מעלים את השאלה בדבר שינויים הכרחיים בחוק הנדרשים על מנת לחייב פרסום, שקיפות, נגישות ועדכון רשימות ניגודי עניינים אלו לכל היושבים על כס המשפט".

"אבקש כי ועדת החוקה חוק ומשפט תדון בעניין זה בהקדם האפשרי ותזמן לשם כך את מנהל בתי המשפט, את שר המשפטים ועוד", סיכם קרעי.

המכתב
הציוץ של קרעי בטוויטר
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x