xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ יזבק פרסמה קריאה להפגין הערב בכמה מוקדים ברחבי הארץ במחאה על מותו של איאד חליל

ח"כ היבא יזבק מהרשימה המשותפת. קוראת לציבור לקחת חלק בהפגנות לזכרו של הפלסטיני שנהרג על ידי שוטרים בעיר העתיקה בירושלים, יבזק פרסמה את הקריאה על רקע ההפגנות בימים אלה בארצות הברית לאחר מותו של גבר אפרו אמריקני על ידי שוטר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ היבא יזבק מהרשימה המשותפת. קוראת לציבור לקחת חלק בהפגנות "נגד הוצאות הערבים להורג", כלשונה, ב-6 מוקדים בצפון היום ומחר. בסלוגן בשפה הערבית נכתב. "הדם הערבי הוא קו אדום".

רשימת מוקדי ההפגנות

כזכור איאד חלאק, בן 32 שלמד במוסד לבעלי צרכים מיוחדים בעיר. נורה למוות על ידי שוטרים, לאחר שחשדו כי אל-חלאק, נשא אקדח, וקראו לו לעצור. בהמשך פתחו במרדף אחריו, והוא נמלט לחדר האשפה שנמצא כמה עשרות מטרים משם – ושם הוא נורה על אף שלא היה חמוש. מותו גרר תגובות קשות בקרב אזרחי ישראל הערבים, כולל חברי הכנסת מהרשימה המשותפת. והיום פרסמה ח"כ יבזק קריאה להגיע להפגנות מחאה.

הקריאה של יבזק מגיעה על רקע החלטת הנשיא טראמפ להכניס את ארגון 'אנטיפה' לרשימה של ארגוני טרור. כזכור לאחר מותו של ג'ורג' פלויד, גבר אפרו אמריקני, החלו ביום שלישי בשבוע שעבר מהומות גדולות ברחבי ארצות הברית, הגבר מת לאחר שנחנק על ידי שוטר לבן שרכן על צווארו עם ברכו. השוטר הועמד לדין באשמת רצח מדרגה שלישית, אך את המפגינים זה לא הרגיע. והם החלו להתפרע ולבצע וונדליזם בחנויות ובעסקים, המפגינים בזזו חנויות, היכו שוטרים והתפרעו בכבישים.

ברחבי העולם הצטרפו מפגינים רבים להפגין סולידריות עם המפגינים בארצות הברית, בבריטניה נרשמו 23 מעצרים, בגרמניה, ניו זילנד, אוסטרליה, ההפגנות הסתיימו בשקט ללא עצורים.אתמןל דווח כי מספר שוטרים של משטרת בוסטון נפצעו במהלך ההפגנות אמש, 40 איש נעצרו, כך נמסר ממשטרת בוסטון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x