xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קרוב ל-300 שוטרים נפצעו במהלך הפגנות בניו יורק. בבריטניה המפגינים זרקו פסל למים

כ-300 שוטרים נפצעו בעשרת הימים האחרונים לאחר שהותקפו על ידי מפגינים בניו יורק, בבריסטול שבאנגליה השתתפו עשרת אלפים בני אדם בהפגנה נגד מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס. המפגינים השליחו לנהר פסל של דמות מהמאה ה-17
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פסל אילוסטרציה (צילום Pixabay)
פסל אילוסטרציה (צילום Pixabay)

כמעט 300 שוטרים נפצעו בעשרת הימים האחרונים בהפגנות עקב מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, ההפגנות היו סוערות עקב מותו של פלויד על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות כך נמסר מהמשטרה.

לא ברור כמה פציעות נבעו מעימותים ישירים עם מפגינים אלימים. מפקד המשטרה דרמוט שיאה קרא למפגינים לשים קץ לאלימות נגד שוטרים. "השימוש באלימות נעשה מספר פעמים במהלך הפגנות שהיו צריכות הפגנות שלוות." אמר שיאה במסיבת העיתונאים בסוף השבוע. "אלימות מרעילה את באר הדמוקרטיה. זה נעשה בתקופה בה אנו זקוקים נואשות לשיח אזרחי רגוע בנושאים שכולנו, שחורים ולבנים אכפת לנו כל כך."

בתוך כך הפגנות נוספות התקיימו בבריטניה במספר ערים, אחת ההפגנות הסוערות התקיימה בעיר בריסטול במערב אנגליה, שם הפגינו מעל עשרת אלפים איש. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראו מפגינים משחיתים פסל בדמותו של אדוארד קולסטון, סוחר עבדים מהמאה ה-17. המפגינים עקרו את הפסל ממקומו והשליכו אותו למים בנמל.

הפסל הונח במקום מאז 1895 והיה נושא למחלוקת בשנים האחרונות. העתירה האחרונה להסרת הפסל צברה למעלה מ- 11,000 חתימות. בלונדון המפגינים ציירו על פסלו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר ווינסטון צ'רצ'יל שמוצב בכיכר הפרלמנט, וכתבו את המילים "היה גזען" תחת שמו של ראש הממשלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x