xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קרב ציוצים בין יאיר נתניהו לבין העיתונאי עמית סגל

יאיר נתניהו: "למרות שהאירוע של תפירת ראש מחנה הימין הוא האירוע המרכזי של הציבור הימני היום אתה לא מרבה לעסוק בכך ב-12." עמית סגל: "האם עסקת במסמך יצחקי לפני החקירות של אביך או שהכל פוזיציה?"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

‏עמית סגל צייץ ברשת החברתית טוויטר: "במקום להחזיק את כולנו במתח מראיון לראיון, אלי ציפורי מוכן לשחרר במסודר את רשימת הבוגדים בימין? רצוי בתוספת הטינוף הרלבנטי על כל אחד."

"‏ידוע שבנקווד היה תיק על כל אזרח רוסי, לרבות סטאלין. נמתין לפוסט שבו ציפורי יסביר למה יאיר נתניהו הוא בעצם אנטי ביביסט קיצוני שהתקלקל מאז שעבר עם משפחתו לגור ברחביה, שכונה של שמאלנים".

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎יו שאמרת על הנקווד ועל התיק של סטאלין על כל אזרח, היה לי זיק של תקווה שאתה מדבר על מסמך יצחקי!"

עמית סגל הגיב: ‏‎"תגיד לי, יאיר. נזכרת במסמך יצחקי ב-2020? תוכל להפנות אותי בבקשה לעיסוק בנושא מצידך – או מצד מישהו מהליכוד, ממספר 1 ועד מספר 30 – בטרם החלו החקירות? כמו כן אשמח בהזדמנות זו לעיסוק בזמן אמת בפרשות אום אל חיראן וריטמן."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎תגיד נגלה לכל בזכות חקירות ראש הממשלה על הפשעים של הדיפ סטייט (היה ידוע רק למעטים לפני כמו אתר מידה ויריב לוין). כיום כל אזרח בקריית שמונה ובאר שבע מבין. ומשום מה אתה עדיין לא מרבה לעסוק בכך ב-12, למרות שהאירוע של תפירת ראש מחנה הימין הוא האירוע המרכזי של הציבור הימני היום. "

עמית סגל הגיב: "‏‎אל תתחמק. האם עסקת במסמך יצחקי לפני חקירות 1000,2000,4000? כל בר דעת אמור היה להזדעזע כבר אז מרשימות של מידע על פוליטיקאים שמוחזקות בידי המשטרה. האמאמא של הדיפ סטייט. או שהכל פוזיציה? כשאני מדבר על זמן אמת הכוונה היא לעיסוק במסמך יצחקי ואום אל חיראן בשנת 2016. אשמח להפניות."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎ואיך פוזיציה? הרי נחשף על מסמך יצחקי רק אחרי שהתחילו תפירת התיקים (התיקים התפורים גם קרמו עור וגידים הרבה בגלל המסמך). אותם אנשים שתפרו את התיקים לרוה"מ הם מעורבים במסמך יצחקי ובראשם מן הסתם מני יצחקי. איך אפשר להפריד בין הדברים?"

עמית סגל הגיב: "‏‎לא זה לא נכון. הפרסום של רביב דרוקר ביוני 2016. נשגב מבינתי איך לא התעוררת אז. אם האירוע שאתה מוחה נגדו הוא דיפסטייט, לא ייתכן שהזדעזעת בשוטף פלוס שנה מאירוע מוטרף כמו החזקת מידע בשלוף על שורת פוליטיקאים, רובם אגב מימין."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎מזכיר לך שוב ב-2016 לא היה לי טוויטר והיה לי רק פייסבוק פרטי לחברים לא ציבורי כמו עכשיו. יכול להיות מאוד ששיתפתי את התחקיר של רביב דרוקר, יכול להיות שלא שמתי לב אליו אני לא עוקב אדוק של דרעקר. אבל נראה לי בכל מקרה ערוץ 2 זה במה יותר גדולה להאיר את הנושא מפיייסבוק עם 200 חברים לא? ‏‎ומודה ומתוודה. כמו כל אזרחי ישראל הימנים, נחשפתי לחומרת המצב של הדיפ סטייט בישראל והחונטה המשפטית רק מתחילת תפירת התיקים. לפני זה העניין שהיה נראה הכי בוער (בצדק לאותה תקופה) זה הסכם הגרעין עם אירן והדרישה של אובמה לקוי 67"

‏‎עמית סגל הגיב: "לדעתי היה טוויטר כבר ב-2013, ואפילו ב-2016. שאל את הנשיא טראמפ לדעתי דיברתי בעד פסקת ההתגברות עוד כשהיית בתיכון."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎גם היה icq שהייתי ילד. מה הקשר? אני לא רציתי טוויטר ופייסבוק ציבורי כי מאוד דאגתי על הפרטיות שלי, ועל הלינץ׳ שיעשו לי התקשורת. לא תאמין מי דחף אותי לפתוח ציבורי. גיא פלג. כאשר הוא שפך את דמי, ואת הפרטיות שלי, הבנתי שהתקשורת תצלוב אותי בכל הזדמנות שתהיה לה גם ככה, אז עדיף שתהיה לי דרך להחזיר."

עמית סגל הגיב: "‏‎טענותיי: 1. המחאות המוצדקות על התנהלות מערכת המשפט היו נראות מוצדקות יותר לו נשמעו בווליום זהה מצידך ומצד הליכוד עוד טרם הולדת תיקי האלפים (שלבעיות בהם נחשף הציבור, במחילה, לא מהטוויטר שלך אלא מפרסומים בערוץ 12). 2. בכל הכבוד, הימניות והאומץ של עיתונאים ודעתנים לא תלויים באישורך."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎1. איך היו הווליום זהה?!? היה משהו כזה בתולדות המדינה?!? תפירת תיקים הזויים כ" כ לראש הממשלה?!? הציבור הימני נחשף לשחיתות הדיפ סטייט בזכות חקירות ראש הממשלה. זה המחיר הכבד שהם שילמו, גילוי המטריקס שבנה פה אהרון ברק. 2. ברור, זה תלוי באבי וויס ואילנה דיין, לא חשבתי אחרת."

עמית סגל הגיב: "‏‎ואולי זה הפוך? אולי מי ששתק כאשר המשטרה והפרקליטות יצאו מפרופורציה, מי שלא נלחם על פסקת התגברות כשאפשר היה, מי שלא אמר מילה כשלבני מונתה לשרת משפטים וכשממשלת ימין מינתה את מני מזוז וענת ברון לעליון – אולי הוא אחראי? ואולי, רק אולי, כדאי שיסתכל קצת פחות בטלויזיה וקצת יותר במראה?"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎ואולי ראש ממשלת ישראל היה צריך באותה עת להלחם עם האדם החזק בעולם, נשיא ארה"ב, שדרש לחזור לקוי 67, ובאותו זמן לבלום השגת נשק גרעיני של מדינה שאומרת בגלוי שהיא תשמש בו כדי להשמיד אותנו? ואולי הוא בכל זאת בנאדם ולא יכול לפתוח 100 חזיתות של מלחמות עולם בו זמנית?!"

‏‎"ואולי לדווח בטלוויזיה על הנושאים האלה, זה יותר קל מאשר להלחם להפיל את החונטה ששולטת במדינה מאז הקמתה, תוך כדי שאתה נלחם במקביל עם נשיא ארה"ב ואירן?!"

עמית סגל הגיב: "‏‎לא הבנתי, נלחמת בנשיא איראן ונשיא ארה״ב? כל הציפייה ממך הייתה שתגיד משהו. אנשים מקשיבים למה שאתה אומר. ואם לא אמרת, שזה סופר לגיטימי כי ייראה כמו סכסוך במשפחה שגם אני סולד ממנו בהקשרים אחרים, אז לפחות לא להטיף מוסר לכל שאר העולם על פחדנות, צביעות, ימניות מחמד וכיוצא בזה."

יאיר נתניהו ממשיך: "‏‎ואולי גם, יהיה יותר קל לפוליטיקאים הימנים לפעול נגד החונטה והדיפ סטייט, אם ידווח בערוץ 12 על הפשעים שלהם?"

עמית סגל הגיב: "‏‎אני מתנצל יאיר, אבל זה לא טיעון. ציפי לבני לא צורפה לממשלה כדי להילחם באובמה ובהסכם הגרעין אלא כדי להילחם בבנט ובהסכם שלו עם לפיד. יריב לוין (שלדעתי לא מקבל הוראות מאילנה דיין ומאבי וייס) נדהם והיה מזועזע כשהיא קיבלה את השליטה בועדה לבחירת שופטים ובועדת השרים לחקיקה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎יפה שאתה בעצמך מודה שבנט הביא את יאיר לפיד (תהרוג אותי אני לא מבין במה הוא יותר ימני מציפי לבני). היא הוכנסה כדי לייצב ממשלה כדי שרוה"מ יוכל להמשיך להלחם נגד איראן ואובמה (מה שלא יכל לעשות בתור אזרח או יו״ר אופוזיציה). ואל תשכח שהיה ממשל אובמה וצריך היה להתחשב בזה".

עמית סגל הגיב: "‏‎מה יש להודות? זו עובדה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x