xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קרב פוליטקאים: חברי אופוזיציה בטייוואן זרקו חלקי חזיר בנאום ראש הממשלה ונתנו אגרופים זה לזה | צפו

חברי אופוזיציה בטייוואן הפריעו לנאום ראש הממשלה, ובמחאה על הכוונה לייבא בשר מארה"ב זרקו אברים פנימיים של חזיר זה על זה והלכו מכות אחד עם השני במחזה שלא רואים כל יום בפרלמנטים בעולם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

בסוף השבוע האחרון, אירע אירוע שלא רואים כל יום. בטח ובטח בבית מחוקקים. חברי האופזיציה בטייוואן פתחו בקרב אגרופים עם יריביהם ממפלגת השלטון, ובמהלכו השליכו הצדדים זה על זה נתחים של בשר חזיר.

העימותים פרצו עקב מדיניות שעומדת להיכנס לתוקף בקרוב, ושבמסגרתה יותר ייבוא של בשר חזיר ובשר בקר לטייוואן מארה"ב. מהלך שהאופוזיציה מתנגדת לו בטענה שזה יחליש את השוק המקומי. 

סו צנג-צ'אנג, ראש ממשלת טייוואן, היה אמור לשאת אתמול דברים בפני המחוקקים ולהתייחס גם לסוגיה זו, אבל חברי פרלמנט מהמפלגה הלאומית שבאופוזיציה (KMT) הפריעו לו וזרקו שקים מלאים באברים פנימיים של חזיר. חברי פרלמנט מהמפלגה הפרוגרסיבית הדמוקרטית שבשלטון ניסו לעצור אותם, ועד מהרה התפתח קרב שכלל קרבות אגרופים, כך על פי CNN.

חבר פרלמנט אף הפיל חבר פרלמנט מהמפלגה הלאומית אל הרצפה, וכשהם מוטלים על הקרקע הם נאבקו זה בזה. החלטת הממשל הטייוואני נתקלה בהתנגדות עזה של ה-KMT ושל גורמים אחרים בטייוואן. וביום ראשון האחרון צעדו אלפים בבירה טאיפיי במחאה על אישור הייבוא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x