xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קליפורניה: גבר שיצא מסניף בנק עם 200,000 דולר נשדד תוך 30 שניות

גבר שיצא מסניף בנק, הוכה ונשדדו ממנו כל חסכונות מחוץ לבנק, שניות ספורות לאחר שהוציא 200,000 $ כדי לעזור לבני משפחתו שאיבדו את מקום עבודתם במהלך מגיפת הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

לאחר משיכת 200,000 $ מהבנק כדי לעזור למשפחתו להתמודד עם פיטורין עקב נגיף הקורונה, פרנסיסקו קורנג'ו עשה את דרכו חזרה למכוניתו בפארק האנטינגטון – קליפורניה ב-30 ביולי, אך לפתע הותקף על ידי שודד.

בתיעוד שפורסם נראה קורנג'ו עף לקרקע, והחשוד לבוש קפוצ'ון שחור בורח עם תיק הכסף שלו. קורנצ'ו, שנשאר עם כתף שבורה וחבורות על ידיו, בדיוק משך את הכסף מסניף בנק בעקבות מכירת ביתו. הכסף נועד לעזור בעלויות משפחתיות במהלך וירוס הקורונה.

בתו סינדי פלרוס אמרה: "ההורים שלי היו זקוקים לכסף הזה כדי לעבור את המגיפה הזו מכיוון ששניהם מובטלים, לפרנס את סבתי בת ה 94 בהוצאות הרפואה והמחייה שלה, לשלם עבור שכר הלימוד של אחותי ולשלוח כסף למשפחתם ויקיריהם במקסיקו ובאל סלבדור, מכיוון שרבים מהם איבדו את מקום עבודתם ובתיהם בגלל חוסר עבודה בגלל מגיפת הקורונה".

עורך דינו של קורנצ'ו, נתן סולימאני, אמר: "הוא חנה קרוב ככל האפשר לבנק, בידיעה שהוא עומד למשוך סכום גדול של מזומנים, תוך 30 שניות מרגע שהגיע למכוניתו הוא הוכה ונשדד, הם לקחו ממנו הכל, הוא ממש נלחם על חסכונות חייו, וכשהוא הוכה הוא עשה כמיטב יכולתו לנסות ולשמור על התיק שהביא עמו".

סולימאני אמר כי מרשו לא סיפר לאיש שהוא מבצע את ההוצאה הגדולה מהבנק, אבל הוא הוסיף: "אין לנו שום מידע שיכול לרמוז שזה לא היה אקראי, אבל זה פשוט נראה כמו צירוף מקרים גדול מאוד – איך בדיוק כל המעורבים ידעו מה קורה, או איך ידעו שהוא יוצא בזה הרגע בדויק? אנו מבקשים מאנשים לספר לנו אם יש להם מידע שיכול להביא למעצרם של האנשים ששדדו והכו את מרשי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x