xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"קים ג'ונג און נדלק עלייך": טראמפ הציע לדוברת לשעבר לעבור לקוריאה הצפונית; "קים קרץ לעברי"

בספר זיכרונותיה מתארת שרה סנדרס, תומכת נלהבת של הנשיא, כי היא הייתה המומה אחרי שהבחינה שהרודן הצפון קוריאני מביט בה בזמן הפסגה בסינגפור ב-2018; "בעלך והילדים יתגעגעו, אבל את תהיי גיבורה", צחק טראמפ אחרי שסיפרה לו זאת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שרה סנדרס עם הנשיא טראמפ וסגן הנשיא מייק פנס: צילום מתוך אינסטגרם של סנדרס
שרה סנדרס עם הנשיא טראמפ וסגן הנשיא מייק פנס: צילום מתוך אינסטגרם של סנדרס

דוברת הבית הלבן לשעבר שרה סנדרס סיפרה בספר זיכרונות חדש כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לה "ללכת לקוריאה הצפונית ולעשות הקרבה" אחרי שהרודן קים ג'ונג און קרץ לעברה במהלך הפסגה בסינגפור ב-2018.

סנדרס, שמוזכרת כמי שעשויה להתמודד על תפקיד מושלת ארקנסו, בדומה לאביה מייק האקבי, שהתמודד פעמיים על יצוג המפלגה הרפובליקנית, תיארה את המפגש ההיסטורי בין טראמפ לקים ב-2018.

לדבריה, הרודן הצפון קוריאני חשש לקחת מטראמפ טיק טק, וטראמפ "נשף בדרמטיות לאוויר", כדי להבטיח שזה לא רעל.

דוברת הבית הלבן לשעבר הוסיפה בספר הזיכרונות שלה כי היא שמה לב שקים "בוהה בי. יצרנו קשר עין וקים הנהן לי וכנראה קרץ לי. הייתי המומה. הסתכלתי במהירות למטה והמשכתי לרשום נקודות".

"כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה, 'מה הרגע קרה כאן? זה לא שקים ג'ונג און הרגע סימן אותי?!'". בהמשך, בזמן הנסיעה בלימוזינה הנשיאותית לנמל התעופה, סנדרס סיפרה לטראמפ ולראש הסגל דאז ג'ון קלי על התקרית.

אחרי שהנשיא אמר לה שקים "נדלק" עליה, אמרה לו סנדרס כי לא לכך היא התכוונה, והיא אמרה: "אדוני, הפסק בבקשה". סנדרס היא נוצרית אדוקה והיא מתארת את אמונתה לאורך כל הספר.

אחרי שלושה מפגשים בין טראמפ לקים, כולל זה בסינגפור, סנדרס הודתה כי כדי שקים יוותר על הנשק הגרעיני שלו "יש צורך בנס". מומחים מעריכים כי המדינה המבודדת רק הרחיבה את תכנית הגרעין שלה, ומבקריו של הנשיא אומרים כי יחסי החיבה שלו לרודן הצפון קוריאני פגעו ביחסים עם בעלות בריתה של ארצות הברית, כמו קוריאה הדרומית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
11 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
11
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x