xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קים ג'ונג און: בעקבות ההרס מהסופה- נשקול לבטל פרויקטים כלכליים

בשל ההרס האדיר שגרמה הסופה שפקד אותה, צפון קוריאה במשבר חמור ושוקלת לבטל פרויקטים כלכליים מתוכננים; סוכנות הידיעות המרכזית במדינה פרסמה נתונים לפיהם למעלה מ-2,000 בתי מגורים נהרסו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חיילים בגבול הקוראיני אילוסטרציה. (צילום Pixabay)
חיילים בגבול הקוראיני אילוסטרציה. (צילום Pixabay)

היום (רביעי) קים ג'ונג און, שליט צפון קוריאה, הכריז באופן חריג על ביטול פרויקטים כלכליים מיוחדים שתוכננו להתבצע עד סוף השנה, זאת בשל נזקי סופת הטייפון "היישן" שפקדה את המדינה בשבוע שעבר, כך דיווחה סוכנות הידיעות 'רויטרס'.

על פי דבריו של השליט, שצוטטו על ידי סוכנות הידיעות המרכזית במדינה, "הסופה הותירה אותנו במקום בו איננו יכולים שלא לשנות את כיוון המאבק שלנו ולשקול באופן מקיף את משימות סוף השנה שהצבנו לעצמנו".

מדובר בהצהרה חריגה במדינה המסוגרת, בה מודה השלטון רק לעיתים נדירות במשברים או אסונות הפוקדים את אזרחי המדינה. סוכנות הידיעות המרכזית במדינה פרסמה נתונים לפיהם למעלה מ-2,000 בתי מגורים נהרסו, ויותר מ-60 קילומטרים של כבישים וכמה מסילות ברזל מרכזיות יצאו משימוש בשל השיטפונות שהביאה עמה הסופה.

עוד דיווחה סוכנות הידיעות הצפון קוריאנית כי 59 גשרים נהרסו ועשרות מבני ציבור, בהם לפחות בית חולים גדול אחד, נהרסו. הסוכנות לא דיווחה על מספר מדויק של נפגעים אך גורמים בדרום קוריאה העריכו כי מאות בני אדם נפצעו או נהרגו באסון הכבד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x