xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קושנר: הסיכויים למכירת מטוסי F-35 עלו בעקבות הסכם בין ישראל לאמירויות

יועצו הבכיר וחתנו של טראמפ אמר בריאיון לרשת CNN כי איחוד האמירויות הערביות היא שותפה צבאית של ארה"ב, ולכן ייתכן שהסכם יקדם את אספקת המטוסים המתקדמים; "הנושא נמצא בבחינה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ג'ראד קושנר: צילום באדיבות המצלם
ג'ראד קושנר: צילום באדיבות המצלם

יועצו הבכיר של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, אמר היום (ראשון) כי הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות "מעלה את הסיכוי" שארצות הברית תמכור מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות.

"הנושא נמצא בבחינה", אמר קושנר בראיון לרשת CNN. "נוודא שאין פגיעה ביתרון האיכותי של ישראל ונעשה הכל לפי הנהלים. משרד החוץ והצבא בוחנים את הנושא הזה".

קושנר הוסיף כי "איחוד האמירויות היא שותפה צבאית טובה שלנו, ולכן אנחנו חושבים שיש סיכוי שזה יקרה (אספקת המטוסים) בעקבות ההסכם"

כאמור ביום חמישי האחרון דווח ב'ניו יורק טיימס' כי הממשל האמריקני האיץ את מאמציו למכור מטוסי F-35 ורחפנים חמושים מתקדמים לאיחוד האמירויות הערביות, חרף התנגדות ישראל למהלך. לפי הדיווח, גורמים בממשל הציגו לגורמי צבא במדינה תדריך מסווג על כלי הטיס המתקדמים, למרות דאגות שהעלו חברים במועצה לביטחון לאומי על הסכנה שבחשיפת פרטים אלו עוד לפני שנסגרה עסקה בין הצדדים.

גורמי הממשל הכחישו כי מדובר באחת התמורות הישירות להסכם הנורמליזציה, אך לא הכחישו כי המומנטום לעסקה קשור בפריצת הדרך הדיפלומטית. על פי הדיווח בעיתון, הכוח המניע מאחורי העסקה הוא ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא ודמות מפתח בגיבוש הסכם הנורמליזציה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x