xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קושנר בראיון על הסכמי שלום נוספים: "אופטימי"

ג'רארד קושנר, יועצו הבכיר של הנשיא טראמפ דיבר על האפשרות שישראל תחתום הסכם שלום עם מדינות נוספות; "איני יכול לחשוף, אך יש סיכוי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ בעת ההודעה על הסכם השלום שהתקבל (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ בעת ההודעה על הסכם השלום שהתקבל (צילום הבית הלבן)

קושנר נשאל האם ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות היא סימן לכך שיכולים להגיע בעתיד הסכמי שלום אחרים. קושנר השיב כי הממשל אינו חושף בפומבי דיונים פרטיים, אך הוא הביע אופטימיות כי השינוי יתרחש.

"זה באמת שינוי מחשבה" אמר קושנר. "ומה שהנשיא טראמפ ניסה לעשות בשלוש השנים האחרונות הוא אחרת מהרבה גישות שננקטו במזרח התיכון בממשלות הקודמות, שפשוט לא עבדו ואינם שירתו את האינטרסים של אמריקה".

"מה שהנשיא עשה, הוא ניסה ליישר קו בין המדינות השונות באזור סביב האינטרסים המשותפים שלהן, לעומת התמקדות בויכוחים היסטוריות". ההסכם קובע כי המדינות יקימו שגרירויות וישלחו שגרירים, כולל טיסות ישירות בין תל אביב לאבו דאבי. העסקה כבר זכתה לתמיכה מצד מצרים, עומאן ובחריין.

קושנר אמר כי העסקה הייתה "עבודה של שלוש שנים וחצי של דיפלומטיה מדהימה של הנשיא טראמפ" והצביע על צעדים "קריטיים" שטראמפ נקט באזור שסייעו לבסס אמון לקראת הרגע הזה. הוא ציין באופן ספציפי את העברת שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים, מה שהמבקרים חזו בטעות כי יצור חוסר יציבות נוסף באזור.

קושנר אמר כי "זה הראה לאנשים באזור כי הנשיא טראמפ שלא כמו פוליטיקאים בעבר, מקיים את הבטחותיו, כוח האומץ הזה איפשר לו ליצור קשרים חזקים מאוד עם בנות בריתנו האזוריות שנזנחו בעבר. והביטחון שהיה בו איפשר להם לנקוט צעד היסטורי זה קדימה".

"אם אתה מסתכל על הדור הצעיר, אם אתה ישראלי, סעודי, אמירי, הם רוצים שיהיו להם חיים טובים יותר". אמר. "וכדי לעשות זאת הם צריכים שתהיה להם סביבה בטוחה, הם צריכים להיות ללא טרור, משוחררים מהקיצונים, והם צריכים להיות עם הזדמנויות כלכליות כדי שיוכלו להרגיש שילדיהם יוכלו לחיות חיים טובים יותר ממה שיש להם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x