xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קומבינה בריטית: התחזה לאיש עסקים פקיסטני: וקידם משלוח אביזרי רפואה לבריטניה והרוויח מיליונים כתיווך מטעם ממשלת בריטניה

איש עסקים בריטי המנהל חברה קטנה של אביזרים לטלפונים ניידים קיבל 1.8 מיליון ליש"ט כדי לשמש מתווך לממשלת בריטניה לרכישת ציוד מסין, הסינים חשבו שהציוד מוזמן לפקיסטן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בעל חברת אביזרי פלאפון בריטי קיבל 1.8 מיליון ליש"ט (כשבעה מיליון שקלים) כדי לשמש מתווך לממשלה ולקנות ציוד מסין.

חאליד חסן בן 38, הבעלים של חברת בייט טכנולוגיה בברמינגהאם, המתמחה באביזרים ניידים וחלפים, עשה את עסקת חייו, כשבעובר ושב שלו היה 12,000 פאונד בלבד, (כ-80,000 שקלים).

כעת נחשף כי בתחילת המגיפה סייע חסן לנהל משא ומתן על חוזה לקניית ציוד רפואי בין משרד הבריאות הבריטי ליצרנים סיניים על 288 מיליון פריטים. הפריטים, בעיקר מסכות, נרכשו מחברות סיניות כאשר חסן אמר לחברות כי המסכות נועדו לפקיסטן.

הוא עשה זאת, לטענתו, מכיוון שזה העביר את ההזמנה ל"ראש התור" ואם הוא היה אומר שהם מחויבים לבריטניה, היה עיכוב של חודשיים. כך מדווח ה"דיילי מייל". בתמורה אמר חסן כי קיבל דמי תיווך במזומן עבור כל משלוח שהגיע לבריטניה.

לאחרונה הוא פרסם בלינקדאין: "עם כל הדיבורים האלה על חברה ללא מזומנים, תשלומים דיגיטליים וכו', חלקנו מעדיפים את הדרך הטובה והמיושנת לבצע תשלומים, מזומן".

חסן אמר לתקשורת הבריטית כי הוא לא רצה לקבל תשלום על ידי משרד הבריאות בגלל עיכובים בהעברת סכומי הכסף העצומים דרך חשבון הבנק שלו ב-HSBC. הוא גם אמר כי העיכוב בתשלום היה מעכב את מסירת הציוד.

כדי לעקוף את זה, הוא אמר לפקידים הבריטים לקנות ישירות מהספקים הסיניים, בעוד שהוא יבדוק את המוצרים ויטפל בסחורה עצמה. לאחר מכן הוא יקבל את דמי התיווך שלו במזומן.

חסן אמר שהוא שומר את הכסף בכספת והפקיד חלק בחשבון בנק סיני. הוא טען גם כי משרד הבריאות היה 'מודע לחלוטין' להסדר.

חסן הוסיף: "אני אמרתי לפקידים, כי אני אגיד לספקים הסיניים שאנחנו מזמינים את זה בשביל פקיסטן" הם צחקו ואמרו: "תנסה את זה". הוא הוסיף כי הרוויח את המיליון הראשון שלו בגיל 32 וכי מטרתו היתה לעזור למדינה.

דובר הממשלה אמר: "במהלך המגפה הייתה דרישה עולמית לציוד רפואי והתחרות היתה צמודה ביותר, השתמשנו במסלולים המהירים והנגישים ביותר לרכישת ציוד חיוני לעובדי בחזית המלחמה במגיפה, כפי שפורסם בדו"ח שלנו, במהלך המגפה חסרת התקדים הזו כל ספקי משרד הבריאות תמיד הצליחו להשיג את מה שהם היו צריכים בזמן, הודות למאמץ של הממשלה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x