xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קולות מבחריין: "המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי עדיין בוכה על מותו של קאסם סלימאני; וממשיך דרך משמרות המהפכה שלו לאיים עלינו – חיזבאללה יודע שסופו קרוב מאד"

יו"ר מועצת המנהלים של איגוד העיתונאים בבחריין, אהדייה אל סייד, כותבת על המזרח התיכון: "איך נוכל ליצור מזרח תיכון חדש ללא סכסוכים", ההסכמים שנחתמו בין בחריין, איחוד האמירויות הערביות וישראל היוו נקודת מפנה בהיסטוריה, איראן מממנת טרור והאזרחים שלה רעבים וחיים בעוני, וכלכלת איראן ממשיכה להידרדר"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אהיידה אל סייד: צילום מתוך טוויטר
אהיידה אל סייד: צילום מתוך טוויטר

"ההסכמים שנחתמו בין בחריין, איחוד האמירויות הערביות וישראל היוו נקודת מפנה בהיסטוריה. הם גם חשפו מהר את אכזבתם של מנהיגים ואנשים באזורנו, מכיוון שההנהגה הפלסטינית ניצלה לרעה את הנושא הפלסטיני-ישראלי לטובתה האישית". כך כותבת יו"ר מועצת המנהלים של איגוד העיתונאים בבחריין, אהדייה אל סייד, בטור דעה ב'ג'רוזלם פוסט'.

היא מתייחסת לניסיונות לפתור את הסכסוך הארוך במזרח התיכון: "במשך שבעה עשורים המנהיגים נכשלו בגלל שהם לכאורה מעולם לא רצו שהבעיה תיפתר. לאחר כישלונות מתמשכים של מנהיגים פלסטינים, מדינות ערב במפרץ רוצות לראות שינוי חיובי בהנהגה הפלסטינית, וסוף לחמאס ולמאבק הפנימי על השליטה למען רווח כספי. מעגל הרוע שנוצר על ידי האחים המוסלמים הפלסטינים, חמאס וחיזבאללה עם משטרי הטרור הטורקים והאיראניים חייב להגיע לסיומו".

אהדייה אל סייד עם מלך בחריין

"איראן המממנת העיקרית של חיזבאללה, וניצלה לרעה את עושרה למימון טרוריסטים בזמן שאנשיה חיים בעוני וכלכלת המדינה ממשיכה להידרדר, המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, עדיין בוכה על מותו של קאסם סלימאני, וממשיך דרך משמר המהפכה שלו לאיים עלינו".

"משטר האייתוללות חייב להסתיים, ויש לשחרר את תושבי איראן שהיו בני ערובה במשך 41 שנה, נשיא טורקיה, ארדואן, נלחם על נשימתו האחרונה של האידאולוגיה של האחים המוסלמים ובאמונה חזקה שהוא סולטן עות'מאני המוביל את האזור, אזור התומך בחמאס, דאעש ואל-קאעידה".

"השלום הוא הדרך היחידה שאזור זה יכול להיות יציב, ומקום בו ניתן להבטיח לבני נוער עתיד מזהיר, עם הסכמי השלום אנו בטוחים כי אנו עדים לכך שפתרון שתי המדינות הופך למציאות, וכי הפלסטינים והישראלים יכולים לחיות בשלום".

"האינטרסים המשותפים של בעלות הברית החדשות יאפשרו ליצור מזרח תיכון חדש ללא סכסוכים, הבידוד של ישראל מסתיים, אך גם מחויבותה כלפי בעלות בריתה החדשות התחזקה. ישראל מוכיחה היום כי היא באמת רצתה שלום, שלום שייצב את האזור, וייצור הזדמנויות לבני נוער ישראלים".

"אם מסתכלים על ההיסטוריה של המנהיגים הפלסטינים, אי אפשר להתכחש להזדמנויות שאבדו להביא לסיום הסכסוך עם ישראל. בפברואר 2007 פגשו מנהיגי הפלסטינים המייצגים את חמאס ופתח את המלך עבדאללה הסעודי שרצה לפתור את הסכסוך ביניהם".

"לאחר יומיים של משא ומתן הציגו בפני המלך עבדאללה מסמך המכיל את הסכמותיהם של כל המנהיגים שהתאספו. כולם האמינו כי הפעם המנהיגים הפלסטינים רציניים. עבדאללה ביקש מהם לקיים את הבטחתם ואמר להם להישבע בקוראן שהמסמך הוא העסקה הסופית שלהם. תוך 48 שעות לאחר שובם, המנהיגים הפלסטינים הפרו את חתימתם".

"ישראל רשמית היא חברה היום, חברה שאנחנו סומכים עליה".

הכותבת הוא נשיאת איגוד העיתונאים של בחריין

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x