xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: תושבי מארסיי הפגינו על סגירת מסעדות, ברים וחדרי כושר מבלי להתייעץ עם הרשויות המקומיות

מרסיי נשארה 'נדהמת' לאחר שנכנסה לסגר שני על רקע עלייה חדה במקרי נגיף הקורונה ברחבי צרפת, הכללים החדשים המחמירים עוררו את זעמם של גורמים מקומיים שאמרו כי אף גורם לא פנה אליהם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

המהלך, עליו הכריז שר הבריאות אוליבייה ורן, קבע כי כל המסעדות, הברים וחדרי הכושר במארסיי ייסגרו מיום שבת למשך שבועיים לפחות.

בעלי עסקים מקומיים יצאו לרחובות ביום שישי בכדי לקיים מחאה נגד הצעדים החדשים. ההחלטה מגיעה לאחר שצרפת קבעה שיא יומי עם יותר מ-16,000 מקרים חדשים של קורונה בתוך 24 שעות, וזאת על רקע אזהרות שבריטניה יכולה ללכת בעקבותיה.

ראש עיריית מארסיי, מישל רובירולה, אמרה כי לא התייעצו איתה לגבי ההחלטה לאכוף סגר שני באזור, והותיר אותה 'נדהמת וכועסת'. "לא התייעצו עם מועצת העיר של מארסיי, שום דבר במצב הבריאותי לא מצדיק את המהלך הזה" כתבה בטוויטר.

היא הוסיפה: "אני לא אתן לתושבי מארסיי להפוך לקורבנות של החלטות פוליטיות שאיש לא מבין". גם בנוט פיין, סגן ראש העיר של מארסיי, מתח ביקורת על ההגבלות וביקש מהממשלה הצרפתית דחייה של עשרה ימים כדי להראות כי הצעדים של העיר עצמה עובדים.

הוא אמר: "שוב הטריטוריה שלנו נענשת, מבלי שהתייעצו עם אף אחד, ההצהרות מהממשלה אינן הגיוניות. למארסיי מגיע יותר טוב מאשר להיות מוכה או לשמש דוגמה".

בעלי מסעדות, בתי קפה ועסקים אחרים במרסיי יצאו לרחובות ביום שישי בכדי לקיים מחאה נגד הצעדים החדשים. הממשלה הגבילה גם כינוסים ציבוריים לעשרה אנשים בערים נוספות כולל פריז, בורדו וליון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x