xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: שר הפנים נשבע לגרש את משפחת הנערה בת ה-17 שהכתה אותה וגילחה את ראשה כי היא יוצאת עם נוצרי: "אין להם שום סיבה להיות על אדמתנו"

שר הפנים של צרפת נשבע לגרש את משפחתה של נערה ממוצא מוסלמי - בוסני שהוכתה וראשה גולח בגלל רצונה להינשא לצעיר נוצרי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מעצר בצרפת אילוסטרציה: צילום משטרת צרפת
מעצר בצרפת אילוסטרציה: צילום משטרת צרפת

צעירה בת 17 נותרה עם צלע שבור וחבורות לאחר תקיפה ביום שני בשבוע שעבר על ידי משפחתה שגזזה את שיער ראשה כי תכננה להינשא לנוצרי.

בעוד החקירות עדיין בעיצומן, הזהיר השר ג'רלד דרמניין את אביה, אמה, והדודים, כי הם יגורשו לאחר שהתיק יסתיים בבית המשפט. "הם ילקחו חזרה לגבול מכיוון שאין להם סיבה להיות על אדמתנו", אמר שר הפנים.

המקרה החל לפני מספר חודשים כאשר הנערה, שהגיעה לצרפת מבוסניה והרצגובינה עם משפחתה בשנת 2017, החלה לצאת עם נער נוצרי בסתר.

בחשש מפני פעולות נקם ממשפחתה שאסרה עליה את הקשר, ברחה הנערה עם הנער ב-13 באוגוסט למקום מסתור למשך ארבעה ימים כך מדווח האתר 'לה פריזיאן'.

ארבעה ימים לאחר מכן, היא הסכימה לחזור לבית משפחתה כדי לנסות ולהגיע להסכם עם הוריה. שם הוכתה קשות ושערה נגזז.

כזכור כפי שפורסם באתר DFN המשטרה בעיר בזאנסון הסמוכה לגבול עם שוויץ, עצרה את שני ההורים כמו גם את הדוד ואת הדודה. לאחר חקירה הם שוחררו אך נשארו תחת מעקב, נאסר עליהם ליצור קשר עם הנערה שנמצאת תחת הגנה, הם יועמדו לדין בגין "אלימות נגד קטינים", כך אמרה המשנה לתובעת מרגרט פריטי לסוכנות הידיעות – AFP.

הנערה, שהגיעה מבוסניה-הרצגובינה לפני שנתיים עם משפחתה, ניהלה במשך כמה חודשים מערכת יחסים עם הצעיר, בן ה-20, ממוצא סרבי שהתגורר באותו בניין. "שתי המשפחות הכירו זו את זו וגם מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעיה, אבל כשהם התחילו לדבר על נישואים, הוריה של הילדה אמרו לה, אנחנו מוסלמים, את לא יכול להתחתן עם נוצרי", כך אמרה המשנה לתובעת.

המשפחה החרימה לה את הפלאפון שלה שלה ואסרה עליה ליצור קשר עם החבר שלה. לאחר מכן הזוג נמלט למשך ארבעה ימים ובשובם הגיע החבר לדירת משפחתה של הנערה יחד עם הוריו. "המכה הראשונה הגיעה מהאם, ואז אירעה התפרצות של אלימות, היא נלקחה לחדר והוכתה, כך על פי עדותה, היא גולחה והוכתה תוך כדי על ידי דודה – אחיה של אביה, כך לפי התביעה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x