xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: רצה ללמד את תלמידיו על חופש ביטוי – ונרצח

סמואל פאטי, הציג קריקטורה של הנביא מוחמד. הורים מחו על כך - ואז נרצח בעריפת ראש בפיגוע; "המדינה תגיב בחומרה כדי שהרפובליקה ואזרחיה יחיו בחופשיות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

היום (שבת), תשעה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע שבו נרצח אתמול (שישי) מורה בעריפת ראש בפרבר ליד פריז. המורה, סמואל פאטי בן 47 נרצח לאחר שהציג לתלמידיו איור של הנביא מוחמד במסגרת שיעור בנושא חופש הביטוי, כך על פי ההורים.

בעקבות האיור, הורי תלמידיו של פאטי התכנסו מחוץ לחטיבת הביניים שבה לימד. הורה לתלמיד בן 13 שנכח בשיעור האזרחות, סיפר כי המורה ביקש מתלמידים מוסלמים להרים את ידם, והזמין אותם לעזוב את הכיתה.

תוך כדי שהוא מזמין אותם לעזוב את הכיתה, הוא מסביר להם כי הם יראו קריקטורות של מוחמד שעלולות לפגוע ברגשותיהם. כמה ימים לאחר אותו שיעור, שנערך מוקדם יותר החודש, הם כינסו פגישה בנושא בבית הספר יחד עם המורה, המנהל ונציג ממשרד החינוך.

"זה עבר חלק, לא היו צעקות או התפרצות לדברים של אחרים", סיפר הורה שהיה שם: "אשתי השתתפה בפגישה היא אמרה שמדובר בטעות אנוש, זה קורה לכולם". אתמול, מחבל בן -18 פנה לתלמידים מחוץ לבית הספר וביקש שיצביעו על המורה – כך על פי התובע למען המאבק בטרור.

הוא אישר כי הוא המחבל פרסם תמונה של ראשו הכרות של המורה לפני שנורה כמה מאות מטרים מזירת הפיגוע, וכי טוויטר הסירו אותה במהירות. בציוץ שבו כתב לצד התמונה, נאמר: "בשם אללה הרחמן והרחום, למקרון, מנהיג הכופרים, הוצאתי להורג את אחד מהכלבים שלך שהעז לזלזל במוחמד".

ראש הממשלה ז'אן קסטקס הבהיר כי התגובה לאירוע תהיה חריפה. בציוץ בטוויטר כתב: "בהזדהות עם המורים, המדינה תגיב בחומרה כדי שהרפובליקה ואזרחיה יחיו בחופשיות. אף פעם לא נוותר, אף פעם".

מחוקקים וארגוני מורים שיבחו את האומץ של המורה להתמודד עם נושאים שאינם מדוברים בחברה הצרפתית. "חופש הביטוי הוא עיקרון בסיס בדמוקרטיה", אמרו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x