xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: פייסבוק תמנע מחולה במחלה סופנית לשדר את מותו ברשת; וזאת לאחר שהנשיא עמנואל מקרון דחה את בקשתו להמתת חסד

פייסבוק הודיעה ביום שבת כי היא תמנע מגבר צרפתי חולה סופני לשדר את מותו בפלטפורמה של פייסבוק. הודעת פייסבוק מגיעה לאחר שהגבר, אלן קוק, אמר כי הוא ישדר את מותו במחאה לאחר שהנשיא עמנואל מקרון דחה את בקשתו להמתת חסד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay
בית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay

אתמול (שבת) הודיע ​​האיש כי יסרב מעתה לכל טיפול ולא יקבל אוכל או שתייה. קוק, בן 57, הסובל ממצב רפואי נדיר בעורקים, אמר ביום שישי כי הוא מאמין שיש לו פחות משבוע לחיות וישדר את מותו בפייסבוק.

הוא כתב לנשיא מקרון וביקש ממנו אישור לתת לו חומר שיאפשר לו למות, אך הנשיא כתב לו בחזרה והסביר כי הדבר אינו מותר על פי החוק הצרפתי. פייסבוק הודיעה בשבת, כי הכללים שלה אינם מאפשרים לה לפרסם התאבדות. כך דווח אתר ה"דיילי מייל".

"למרות שאנחנו מכבדים את ההחלטה (של קוק) לרצות להפנות את תשומת הלב לשאלה מורכבת זו, בעקבות ייעוץ עם מומחה, נקטנו צעדים למניעת השידור החי בחשבונו של אלן", כך אמר דובר פייסבוק לסוכנות הידיעות AFP. "החוקים שלנו אינם מאפשרים לנו להציג ניסיונות התאבדות".

קוק כתב בפייסבוק זמן קצר אחרי חצות (שישי) כי הוא 'סיים את הארוחה האחרונה שלו', הוא הוסיף "ותאמינו לי, אני שמח, אני יודע שהימים הקרובים יהיו קשים אבל קיבלתי את ההחלטה שלי ואני רגוע".

הנשיא מקרון הגיב לקוק: "מכיוון שאני לא מעל לחוק, אני לא יכול להיענות לבקשתך" כתב מקרון במכתב לקוק, את המכתב פרסם קוק בעמוד הפייסבוק שלו. "אני לא יכול לבקש מאף אחד לחרוג מהמסגרת החוקית הנוכחית שלנו, רצונך לבקש סיוע פעיל במוות שאינו מותר כיום בארצנו" אמר מקרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x