xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: פוליטיקאי שמאל קיצוני האשים יהודים במותו של ישו במהלך ראיון טלוויזיוני

ז'אן-לוק מלצ'ון, מייסד המפלגה הדמוקרטית הסוציאליסטית 'לה פרנס', וחבר האסיפה הלאומית, אמר את הדברים ביום חמישי בראיון בערוץ החדשות הצרפתי BFM-RTL
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך מפלגת לה פרנס
צילום מסך מפלגת לה פרנס

כשנשאל אם המשטרה הצרפתית אמורה לעמוד מנגד מול מחאה אלימה, השיב מלנצ'ון כי הם צריכים "להישאר כמו ישו על הצלב בלי להגיב." הוא הוסיף כי "אני לא יודע אם ישו היה על הצלב, אבל הוא כנראה הגיע לצלב על ידי בני עמו", אמר, הכוונה ליהודים, ובכך חזר על הקטע האנטישמי שהיהודים הרגו את ישו.

מנהל מרכז ויזנטל ליחסים בינלאומיים, ד"ר שמעון סמואלס, אמר כי "ההאשמה החוזרת ונשנית במוות – לאורך כל ימי הביניים – הביאה לפוגרומים, עינויים והוצאתם להורג של קהילות יהודיות. הדימויים שלה הדליקו אלימות ברחבי אירופה והגיעו לשיאה בשואה הנאצית."

הוא קרא למלצ'ון לחזור בו בפומבי מדבריו המפלים ולהתנצל על האשמות השווא. העמותה היהודית-נוצרית של צרפת גינתה את דבריו של מלצ'ון.

"תזה ישנה זו של אחריות העם היהודי למותו של ישו, שנדחתה במשך עשרות שנים על ידי כל ההיסטוריונים והנציגים, ונידונה על ידי כל הכנסיות, הולידה כידוע אנטי-יהדות ואנטישמיות קטלנית ששיאה היה השואה, תחת הכיבוש הרומי לא הייתה זכות ליהודים לגזור מוות על מישהו, החלטה זו היתה שמורה למושל של רומא בלבד, מאוד עצוב שפוליטיקאי, מנהיג מפלגה חשובה ברפובליקה שלנו, כל כך לא מודע וממשיך לחזור על האשמות דומות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x