xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: מגזין תיאר חברת פרלמנט שחורה כ"שפחה" ועורר סערה

שבועון בצרפת הציג איור של חברת מפלגת השמאל בצרפת, דניאל אובונו, כשלצווארה מחוברות שלשלאות ברזל; הפרסום ספג ביקורות מכל רחבי הקשת הפוליטית, והרשויות הודיעו כי תיפתח חקירה נגד המגזין שהתנצל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עיתון אילוסטרציה: צילום Pixabay
עיתון אילוסטרציה: צילום Pixabay

השבועון הימני Valeurs Actuelles, בצרפת הציג חברת פרלמנט שחורה ממפלגת השמאל כ"שפחה", ועורר סערה ברחבי המדינה. המגזין פרסם בשבוע שעבר מאמר המאשים אפריקאים בכך ששיתפו פעולה עם עבדות, ולצדו איור המתאר את חברת הפרלמנט דניאל אובונו, כשלצווארה מחוברות שלשלאות ברזל.

אובונו, שנולדה בגבון שבמרכז אפריקה, היא חברה באסיפה הלאומית בצרפת מטעם מפלגת השמאל בראשותו של ז'אן לוק מלנשון, ומייצגת את מחוז פריז. היא שיתפה את האיור מהמגזין בטוויטר, וכתבה: "הימין הקיצוני – נתעב, טיפש ואכזרי".

"הדימוי הזה הוא עלבון לאבותיי, למשפחתי ולתנועה הפוליטית שלי", צייצה. אובונו הוסיפה כי היא "נחושה מתמיד להילחם נגד גזענות, ולמען חירות, שוויון ואחווה", תוך שהיא חוזרת על הסיסמה המפורסמת ביותר של המהפכה הצרפתית.

השבועון הביע התנצלות בפני אובונו, אך הכחיש את הטענות לפיהן מדובר במאמר גזעני. מהמגזין נמסר כי הציג באופן זה את חברת הפרלמנט כחלק מ"יצירה בדיונית".

"הטקסט שלנו אינו כולל גזענות, טען המגזין. "נוח למתנגדינו להפנות אלינו האשמות כאלו. האיור מעצים את האכזריות הטבועה בנושא".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x