xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: הורים ודודים אסרו על נערה להתחתן עם בחיר ליבה; הם היכו אותה וגזזו לה את השיער ויעמדו לדין

המשטרה בעיר בזאנסון הסמוכה לגבול עם שוויץ, עצרה את שני ההורים כמו גם את הדוד ואת הדודה. לאחר חקירה הם שוחררו אך נשארו תחת מעקב, נאסר עליהם ליצור קשר עם הנערה שנמצאת תחת הגנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

הורים, ודודים של נערה ממוצא מוסלמי – בוסני, יעמדו לדין בצרפת באשמת אלימות כלפי קטינה בגין גילוח ראשה בגלל מערכת היחסים שלה עם נער סרבי נוצרי, כך דווח ב"דיילי מייל".

גורמים משפטיים אמרו כי הנערה הוכתה קשות ולאחר מכן שער ראשה גולח, שר הפנים של צרפת גינה את המעשה: "היא גולחה והוכתה מכיוון שהיא אהבה נוצרי, אני בהלם עמוק ממעשה העינויים הזה לילדה בת ה-17". כך כתב שר הפנים הצרפתי ג'רלד דרמניין בטוויטר. "הברבריות הזו דורשת עונש חמור ביותר". הוסיף.

המשטרה עצרה את שני ההורים כמו גם את הדוד ואת הדודה. הם שוחררו תחת מעקב, אך נאסר עליהם ליצור קשר עם הנערה שנמצאת תחת הגנה, ההורים והדודים לא מודעים למקום הימצאה.

הם יועמדו לדין בגין "אלימות נגד קטינים", כך אמרה המשנה לתובעת מרגרט פריטי לסוכנות הידיעות – AFP. הנערה, שהגיעה מבוסניה-הרצגובינה לפני שנתיים עם משפחתה, ניהלה במשך כמה חודשים מערכת יחסים עם הצעיר, בן ה-20, ממוצא סרבי שהתגורר באותו בניין. "שתי המשפחות הכירו זו את זו וגם מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעיה, אבל כשהם התחילו לדבר על נישואים, הוריה של הילדה אמרו לה, אנחנו מוסלמים, את לא יכול להתחתן עם נוצרי", כך אמרה המשנה לתובעת.

המשפחה החרימה לה את הפלאפון שלה שלה ואסרה עליה ליצור קשר עם החבר שלה. לאחר מכן הזוג נמלט למשך ארבעה ימים ובשובם הגיע החבר לדירת משפחתה של הנערה יחד עם הוריו. "המכה הראשונה הגיעה מהאם, ואז אירעה התפרצות של אלימות, היא נלקחה לחדר והוכתה, כך על פי עדותה, היא גולחה והוכתה תוך כדי על ידי דודה – אחיה של אביה, כך לפי התביעה.

הוריו של הצעיר אמרו כי לא העזו להתערב אך הוא עזב את הבית כדי לדווח על מה שקרה למשטרה. שוטרים הגיעו לביתה של הנערה שהוסתרה בחדר על ידי דודתה. אבל היא התגלתה ונלקחה לבית חולים. היא סבלה מצלעות שבורות וחבורות 'בכל מקום', בפרט 'באיזור האוזן'. כך לפי התביעה.

הצרפתים רגישים מאד לעונש מסוג זה, מאחר ולגילוח ראש יש הקשר מזעזע במיוחד בצרפת. זה היה העונש לאחר מלחמת העולם השנייה לאלפי נשים שקיימו מערכות יחסים עם נאצים. המלחמה הבין-אתנית של בוסניה, 1992-1995, הביאה ללחימה בין מוסלמים, סרבים וקרואטים זה עם זה והביאה למותם של יותר מ-100,000 איש עם יותר משני מיליון פליטים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x