xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צרפת: גנבים פשטו על ביתה של נסיכה סעודית בפריז; וגנבו חפצים יוקרתיים בשווי מעל חצי מיליון אירו

גנבים פשטו על ביתה בפריז של נסיכה סעודית, והסתלקו עם סחורה יוקרתית של כמעט חצי מיליון אירו, הנסיכה אושפזה מרוב הלם, הם גנבו תיקי הרמס בשווי מעל 20:000 אירו ושעון קרטייה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שעון קרטייה אילוסטרציה: צילום Pixabay
שעון קרטייה אילוסטרציה: צילום Pixabay

גורם המקורב למקרה אמר כי הנסיכה בת ה-47 לא היתה בדירה מאז אוגוסט, אך גילתה עם חזרתה כי חסרים תיקים, שעונים, תכשיטים ופרוות, שמה של הנסיכה לא פורסם.

על פי הדיווחים הנסיכה אושפזה במצב של הלם והיא עדיין לא דיברה עם המשטרה. נראה כי השודדים נכנסו לדירה הנמצאת בסמוך לשדרת ג'ורג' החמישית בלב פריז ללא שפרצו בכוח לבית, כך על פי המקור.

בין החפצים היו כ-30 תיקי הרמס בשווי של בין 10,000 ל-30,000 יורו כל אחד, שעון קרטייה, תכשיטים ופריטי פרוות יקרות. המשטרה פתחה בחקירה רשמית שתטופל על ידי היחידה המיוחדת של משטרת פריז נגד כנופיות.

העיתון 'לה פריזיאן' דיווח כי אחד החשודים הוא אדם ששהה בדירת הנסיכה מאז אוגוסט. סט מפתחות רזרבי לבית הנסיכה נעלם, הוסיף העיתון. אך לא נמסרו פרטים נוספים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/05/2023 09:04

After reading your article, it reminded me of some things about gate io that I studied before. The content is similar to yours, but your thinking is very special, which gave me a different idea. Thank you. But I still have some questions I want to ask you, I will always pay attention. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x