xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"צ’ק פוינט מדווחת על עלייה חדה של תקיפות הסייבר בשל הקורונה"

חברת צ ’ק פוינט מדווחת על עלייה של שלושים אחוזים בהתקפות הסייבר, בשל משבר הקורונה. כך עולה ממאמר שנכתב באתר החברה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה
אילוסטרציה

בשעה שהעולם מנסה לחזור לשגרה , האקרים חוגגים. ובגזרת אבטחת המידע נראה כי העסק לא מתקרב לחזרה לשגרה. ענקית אבטחת המידע צ 'ק פוינט, העוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע, אבטחת רשתות ומחשבים, ואבטחה מתקדמת בפני איומי סייבר. מדווחת החברה בדוח שפרסמה אתמול (שלישי) כי חלה עלייה של שלושים אחוזים בתקיפות הסייבר סביב נגיף הקורונה. 

בבלוג שפורסם באתר החברה, כתבה צ’ק פוינט: "כי היא ראתה 192,000 התקפות סייבר הקשורות לוירוס הקורונה בשבוע אחד. במהלך כל שלושת השבועות האחרונים, עלייה של 30% בהשוואה לשבועות הקודמים שנבדקו".

בראיון שערך מייקי לוי מוואלה עם עומר דמבינסקי, ראש צוות מחקר דאטה בצ'ק פוינט. אמר האחרון: "העניין הגובר סביב הקורונה ברחבי העולם מתבטא בהמשך עלייה במתקפות הסייבר. החיקויים שאנו רואים לארגונים רשמיים וחשובים דוגמת האו"ם וארגון הבריאות העולמי, ואפילו על פלטפורמות זום, הם מתוחכמים ולכן אנו מבקשים מכל צרכני האינטרנט לבחון היטב מהו המקור של המיילים אותם הם מקבלים, לחשוב היטב על איזה לינקים לוחצים, ולהיזהר שלא ליפול קורבן למתקפות אלה", אמר ראש צוות מחקר דאטה בצ'ק פוינט.

עוד הוסיפה החברה כי: "בעוד שכולנו מנסים להתרגל למגפת הקורונה בחיי העבודה והבית שלנו, התקופה הלא רגילה הייתה תקופה של הזדמנות חסרת תקדים עבור פושעי סייבר".

על פי המאמר שפורסם, האקרים הקימו אתרים והתקיפו התקפות סייבר בהתייחס לנושאים החמים, שנמצאים בסדר היום הציבורי. בהתחלה למשל, הוקמו אתרים שפרסמו חדשות מזויפות על התפשטות הקורונה. על פי המאמר, לקראת סוף מרץ, המוקד פנה לחבילות הקלה ותשלומי גירוי עקב התוכניות הכלכליות שביצעו מספר מדינות.

במאמר נכתב: "מכיוון שמספר מדינות החלו להקל על המגבלות, והחלו לתכנן את החזרה לחיים נורמליים, תחומים הקשורים לחיים לאחר נגיף הקורונה הפכו נפוצים יותר, כמו גם תחומים על גל שני אפשרי של הנגיף.

לאורך כל מסגרת הזמן תחומים הקשורים לערכות בדיקה וחיסונים נותרו נפוצים מאוד"

ענקית אבטחת המידע מסבירה כי האקרים פועלים במגוון סוגים. במהלך התקופה הוקמו אלפי אתרים עם המילה קורונה, ונשלחו הודעות וקבצים מזויפים המכילים וירוסים. כך הם מנסים לפרסם מידע שגוי, ולפגוע בנו.   

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x