xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: תינוק רק בן חצי שנה – עושה סקי

למרות כמות השיתופים והתגובות - היו הורים שלא אהבו, ואף העבירו ביקורת על התנהלות ההורים; הורי התינוק הסבירו כי היו 12 אנשים שעקבו אחרי הפעוט, ביניהם רופאים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

קייסי והינדי המפרי מיוטה העלו סרטון, ובו נראה בנם ריץ׳ חותך את מי אגם פאוול במגפי הסקי שלו. הסרטון הפך מהר מאוד לויראלי, והיו כמה אנשים שהזדעזעו מהמחזה ואמרו להם כי הילד יכול למות. אחרי כמה ימים הרגישו ההורים שמספיק להם, ופנו לאחת מתוכניות הבוקר הפופולריות בארה״ב, גוד מורנינג אמריקה, על מנת לעשות סדר ולהבהיר כמה דברים.

בתוכנית הבוקר, הסבירו ההורים כי דאגו לכך שבנם יהיה בטוח ומטופל היטב, בכוונה ברורה ונחישות יוצאת דופן שיוכל לבצע את התעלול הזה. 

12 איש, ביניהם רופאים, אחות ואסיסטנטים, היו באיזור כשצולם הוידאו. ״היתה לנו עוד סירה באגם, עליה שטנו אנחנו, וגם שני רופאים ואחות,״ מסביר אבא קייסי, שסיפר גם שהסירה של ריץ׳ מגיעה למהירות מקסימלית של 8 קמ״ש.

״אני מרגיש שרוב הביקורת מגיעה מאנשים שאכפת להם, ושטובת הבן שלנו לנגד עיניהם, אז בסופו של דבר, אנחנו מעריכים את זה. בין אם מסכימים עם מה שעשינו עם ריץ׳ או לא, אני לא יכול להתחיל לתאר את ההתרגשות שאוחזת בי כשהילד שלי מגיע להישג גדול כזה"- התייחסו ההורים לביקורת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x