xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: שוטר נדרס על ידי בוזזים רכבי יוקרה עולים באש במהומות בארצות הברית

שוטר שניסה לעצור חבורת בוזזים במנהטן נדרס על ידי רכב המילוט שלהם. רכבי יוקרה עלו באש על ידי בוזזים בניו יורק. טראמפ דרש יד תקיפה ממושלי מדינות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חלונות הראווה מכוסים עם פלטות מעץ: באדיבות המצלם
חלונות הראווה מכוסים עם פלטות מעץ: באדיבות המצלם

שוטר שניסה לעצור חבורת בוזזים במנהטן נדרס על ידי רכב המילוט שלהם. כפי שניתן לראות בסרטון, קבוצת בוזזים רצה אל רכב מילוט עם השלל שלהם, כשלפתע ניידת של משטרת ניו יורק מגיחה ושוטר קופץ החוצה. כשהוא מנסה לעצור את הרכב, הנהג לוחץ על דוושת הדלק ונוסע משם ומשאיר את השוטר פצוע בשטח.

תושבי האזור הגיבו בזעם ברשתות החברתיות על התיעוד, וכתבו כי "אפשר להתערב שראש עיריית ניו יורק הסוציאליסט, דה בלאזיו, ככל הנראה יפתח בחקירה לגבי שוטרים שדרסו כמה מפגינים במוצאי שבת תוך חשש שההמון יבצע בהם לינץ." אירוע שכמעט הביא למותו של שוטר.

שריפת מכוניות יוקרה

בתוך כך דווח ב- CNN, כי כ-4,000 איש נעצרו ברחבי ארצות הברית מאז מותו של ג'ורג 'פלויד. המעצרים הראשונים החלו ביום שלישי, 26 במאי, יום לאחר מותו של פלויד. בנוסף מפגינים ברחבי העולם יצאו לרחובות בסולידריות עם המפגינים בארה"ב נגד "אכזריות משטרתית ואי-שוויון גזעי" כך לפי מפגינים. בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד בידי שוטר לבן במיניאפוליס.

המפגינים פירקו חנויות, בזזו חנויות, שרפו ניידות משטרה, הרגו שוטר, זרקו בקבוקי תבערה, וגרמו לאנשים להבין שהקורונה היא לא הבעיה האמיתית של ארצות הברית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x