xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: רוסיה – בלארוס; ילדים ניצלו ממוות לאחר שאחד מהם נהג בטויוטה של ​​אביו והתנגש בגדר הפרדה עם שני חברים במהירות 200 קמ"ש

שלושה ילדים ניצלו ממוות לאחר שאחד מהם ילד בן 13 לקח את מכוניתו של אביו החורג בלילה ודהר בכביש המהיר המחבר את בלארוס לרוסיה ב-200 קמ"ש, הם התנגשו לאחר מרדף משטרתי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קארטינג אילוסטרציה צילום Pixabay
קארטינג אילוסטרציה צילום Pixabay

המשטרה רדפה אחרי רכב הטויוטה קאמרי בפאתי מוסקבה בסמוך לגבול עם בלארוס. הנהיגה המהירה נמשכה כשלוש שעות לפני שהרכב התנגש במחסום בכביש המהיר בשעה 05:30 בבוקר יום ראשון האחרון.

לב בן ה-13 תלמיד בית הספר וחובב מושבע של קארטינג, לקח את מפתחות הטויוטה ואסף שתי חברים, פולינה בת 12, וילד נוסף, זאכר, בן 13.

המשטרה רדפה אחר השלישייה לאחר שלב הצעיר סירב לעצור במחסום משטרתי בקרסנוגורסק. השוטרים אמרו שמהירות הטויוטה הגיעה ל-200 קילומטר לשעה, הנהג עקף במהירות גבוהה הרבה יותר מעל המהירות המותרת. כך דווח ה"דיילי מייל".

לב איבד לבסוף את השליטה, נגח עם הרכב במחסום בכביש העמוס של מינסק, זהו הכביש המהיר שעובר בין מוסקבה למינסק בבלארוס.

הוא סבל מפציעות רבות אך נמלט ממכונית מלאה בעשן, חברו, זאכר, עף דרך השמשה הקדמית אך למרבה המזל סבל רק מפצעים קלים, הילדה פולינה שברה כמה צלעות, שלושתם פונו לטיפול בבית חולים. באחד הדיווחים נאמר כי זה "נס – פלא" שהילדים שרדו כשהמכונית נפגעה קשות.

הורי הילדים לא דיברו עם התקשורת הרוסית, אך סבתו אירינה, סבתו של זכאר, אמרה: "משטרת התנועה הבחינה בהם ורדפה אחריהם, אבל איך הם הגיעו לכביש המהיר של מינסק? אני לא יודעת איך הם הגיעו לשם". כך על פי התקשורת המקומית.

דובר ועדת החקירה הרוסית לתאונה אמר, כי פעולתה של המשטרה בביצוע מרדף במהירות גבוהה תיחקר על רקע החשש שהמרדף עודד את הנהג לנהוג מהר יותר.

במהלך החקירה התברר שהילדים גרים בקרסנוגורסק והנהג הקטן גנב את המכונית מאביו החורג. אביו של הילד הוא נהג משאית ומעודד את בנו לאהוב מכוניות ומסיע אותו לקארטינג. הילד ערך הסכם עם חברים מראש, המתין עד שאביו החורג ישוב מהעבודה בשעת ערב מאוחרת, גנב את המפתחות ונסע.

כעת ההורים עשויים להתמודד עם קנס כספי בגין הכישלון שלהם כהורים 'לשמור שהילד לא יעשה שטויות', אחרי הכל, 'אם הילד היה במעקב טוב יותר, ניתן היה למנוע את הטיול הלילי' שהסתיים בתאונה ופצועים. כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x