xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: רוסיה; אמא שיכורה מעדה עם עגלת התינוק שלה כשהיא דחפה אותו במעלה 'רמפת סקייטבורד'

המשטרה ברוסיה חוקרת אמא לתינוקת שנראתה מועדת עם עגלת התינוק שלה תוך נסיון לעלות על רמפת סקייטבורד, האם ה'שיכורה' מתמודדת עם האפשרות כי התינוק שלה ילקח למשפחת אומנה, לאחר שתועדה דוחפת את העגלה ונופלת שוב ושוב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סקייטבורד אילוסטרציה: צילום Pixabay
סקייטבורד אילוסטרציה: צילום Pixabay

האישה שזוהתה כאולגה זוריקובה, תועדה על ידי בני נוער בפארק מיוחד שבו אנשים מחליקים עם סקייטבורד ביפרמוב בעיר טולה – רוסיה. האמא בת ה-38 הטתה את העגלה פעמיים ובניסיון השני הילדה כבת שישה חודשים נפלה, המשטרה פתחה מאז בחקירת האירוע, והרשויות המקומיות בודקות טיפול סוציאלי מתאים, והתערבו כדי להגן על הילד, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית.

בתיעוד ניתן לראות את האישה כשהיא מסתובבת בפארק על רמפת הסקייטבורד. היא מגיעה לקצה הרמפה, וגלגלי העגלה מסתבכים, מה שגורם לעגלה להתהפך קדימה. האישה מצליחה להסתובב הצידה ברגע האחרון כדי להימנע מנפילה עם כובד משקלה על התינוקת. היא מרימה את התינוקת שהחלה לבכות, אך שניות לאחר מכן היא מנסה לרוץ במעלה הרמפה שוב עם התינוק בעגלה. העגלה נופלת לאחור והתינוקת מתגלגלת החוצה כשאמה מחליקה לקרקע.

משטרת רוסיה התערבה לאחר פרסום הסרטון ברשתות החברתיות. עדי ראיה סיפרו כי גולשי הסקייטבורד הצעירים קראו למבוגרים לעזור והאישה 'השיכורה' נלחמה עם המקומיים שניסו לתפוס את התינוק כדי להגן על הילד. "שני גברים צעירים נדרשו כדי לעצור אותה בזמן שגבר אחר לקח את התינוק. האחיין שלי היה שם בפארק" אמרה אישה מקומית לתקשורת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x