xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: קולומביה; אישה נמצאה בחיים כשהיא צפה בים שנתיים לאחר שאיבדה קשר עם משפחתה

סיפור לא שגרתי, אמא שנמלטה מבעלה האלים אמרה שאלוקים הציל אותה לאחר שבסופו של דבר ניסתה להטביע את עצמה, אך ניצלה על ידי אזרחים טובים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אישה הנעדרת נמצאה צפה בחיים מול חופי קולומביה שנתיים לאחר שאיבדה קשר עם משפחתה ונעלמה. האישה איבדה קשר עם משפחתה לפני שנתיים ולא היה להם מושג היכן היא נמצאת עד הימים האחרונים, היא נמצאה צפה כקילומטר וחצי מהעיירה פורטו באטלנטיקו ב-26 בספטמבר.

מאוחר יותר היא זוהתה כאנג'ליקה גייטאן (46), היא נמצאה במצב מוחלש מאוד עם סימני היפותרמיה על ידי דייג בשם רולנדו ויסבל, לאחר ששהתה שמונה שעות בים.

לאחר הצלתה, היא אמרה לתקשורת המקומית כי קפצה לים כדי להטביע את עצמה לאחר שהייתה קורבן להתעללות במשפחה על ידי בעלה לשעבר במשך 20 שנה.

לאחר שהייתה מוגנת בבית החולים, אמרה כי היא מתחרטת על החלטתה, והוסיפה כי אלוקים הציל אותה מטביעה "במהלך הצרה של שמונה שעות".

"נולדתי מחדש, תודה לאל. אם הייתה לי הזדמנות או עזרה, לא הייתי מקבלת את ההחלטה הזו. עכשיו אני אסירת תודה כי האל נתן לי הזדמנות חדשה להתקדם", אמרה.

מה היא עשתה בשנתיים האחרונות ואיך היא הגיעה לים נחקר כעת על ידי המשטרה. גייטאן אמרה כי בעלה לשעבר היכה אותה באלימות גם במהלך שני הריונותיה. "ההתעללות החלה כבר בהריון הראשון, הוא היכה אותי, הוא התעלל בי באלימות," היא אמרה ל-RCNRadio.

בהריון השני ההתעללות נמשכה ולא יכולתי להתרחק ממנו כי הילדה היתה קטנה. "פעמים רבות דיווחתי עליו אך המשטרה לקחה אותו למשך 24 שעות וכשהוא היה שוב בבית, התקיפות חזרו".

היא אמרה לשדרן הרדיו כי במהלך מערכת היחסים שלה בת 20 השנים היא הוכתה שוב ושוב על ידי בן זוגה לשעבר, כשהוא שבר את פניה וניסה להרוג אותה בספטמבר 2018.

לפני שנתיים לאחר ההתעללות היא ברחה ושוטטה ברחובות במשך שישה חודשים, ואז היא הגיעה למקלט לנשים מוכות בתקווה להרחיק את בעלה לשעבר ממנה. כך על פי ה"דיילי מייל".

ביום שישי שלפני ניסיון ההתאבדות שלה אמרה גייטאן כי צעדי ההגנה שקיבלה הסתיימו משום שהוא עבר למדינה אחרת, לאחר מכן המשטרה הוציאה אותה מהמקלט. לאחר שנזרקה מהבית היא אמרה שהיא 'לא רוצה להמשיך בחיים'.

"גברת אחת נתנה לי את הכרטיס נסיעה ולקחתי אוטובוס ישירות לים", אמרה ל- RCN, "רציתי לסיים הכל, לא הייתה לי שום עזרה מאף אחד, אפילו לא מהמשפחה שלי, כי האיש הזה הרחיק אותי מהמעגל החברתי שלי, בגלל זה לא רציתי להמשיך לחיות".

גייטאן אמרה כי הזיכרון האחרון שלה לפני שחולצה היה "להיות על שפת הים בבדידות כשהחליטה לקפוץ לים".

על פי אתר החדשות הקולומביאני "לה ליברטד", הדייגים ראו אדם נאבק באוקיאנוס, הם חשבו בתחילה שהיא בול עץ. רק כשהתקרבו התחוור להם שמדובר באישה שמניפה את ידיה לעזרה". היא נלקחה על ידי הדייגים לחוף מבטחים.

הנסיבות סביב האירוע נותרו לא ברורות במיוחד לאחר שהתקשורת המקומית מצאה את בתה של האישה אלחנדרה קסטיבלנקו, לדברי הבת היא לא ידעה היכן נמצאת אמה בשנתיים האחרונות. קסטיבלנקו ואחות נוספת מגייסות בימים אלה כסף כדי להעביר את אמם לעיר הבירה בוגוטה בה הם מתגוררים ומקווים שאימם תטופל על ידי המשפחה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x